ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان بوشهر تغییر کرد

بوشهر (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت بر اساس مصوبه کار گروه مدیریت تقاضا و مصرف آب و برق از روز دوشنبه شانزدهم خرداد ماه تا 15 شهریور ماه 1401 ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از ۶:۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان بوشهر تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر ، اصغر جعفری اعلام کرد: در این راستا نیاز است مابقی ساعت کاری کارکنان به صورت دورکاری انجام پذیرد.

جعفری گفت: مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، بخش های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مربوط به ماده ۱۲ قانون امور گمرکی مشمول ابلاغیه تغییر ساعت کاری نیستند.

جعفری افزود: ساعت کار ابلاغی به طور صرف، شامل واحدهای ستادی بانک‌ها است و ساعت کاری شعبه‌ها توسط شورای هماهنگی بانک‌های استان اعلام خواهد شد.

جعفری اظهار کرد: کلیه واحدهای ستادی بیمه های مستقر در استان مشمول ساعت کاری اعلام شده هستند.

جعفری گفت: خاموشی کلیه وسایل برقی به ویژه تجهیزات سرمایشی و روشنایی بعد از پایان ساعت کاری الزامی است و همچنین حضور کارکنان در ادارات در خارج از ساعت اداری اعلام شده به استثناء موارد ضروری (به تشخیص مدیر دستگاه) ممنوع است‌.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تأمین برق پایدار استفاده حداکثری از مولدهای اختصاصی برق باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری مسئولیت نظارت بر اجرای ابلاغیه و ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در این زمینه را بر عهده خواهد داشت.

جعفری گفت: اجرای دقیق مفاد ابلاغیه بر عهده مدیر دستگاه اجرایی بوده و با هرگونه تخلف از موارد ذکر شده مطابق مقررات برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار