رییس سازمان اورژانس کشور:

اورژانس به بیش از هزار زائر سالگرد ارتحال امام (ره) خدمات درمانی ارائه کرد

تهران (پانا) - رییس سازمان اورژانس کشور از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به یک هزار و ۳۸۵ نفر در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت از این تعداد، ۱۹ نفر از زائران توسط اورژانس برای دریافت خدمات بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اورژانس به بیش از هزار زائر سالگرد ارتحال امام (ره) خدمات درمانی ارائه کرد

به گزارش وبدا، جعفر میعادفر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مرکز اورژانس کشور به مردم در مراسم سالگرد امام راحل (ره) گفت : کمیته بهداشت و درمان مراسم امسال بزرگداشت سالگرد امام راحل با استقرار ۱۸۵ دستگاه آمبولانس، ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵۰ دستگاه موتورلانس، چهار بیمارستان صحرایی و ۱۲ درمانگاه، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به زائران این مراسم داشت.

رییس سازمان اورژانس کشور افزود: در طول روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد، یک هزار و ۳۸۵ نفر شامل ۴۵۹ زن و ۹۲۶ مرد از زائران مراسم ارتحال امام راحل از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کردند که ۱۹ نفر از آنها توسط اورژانس برای دریافت خدمات بیشتر به مراکز درمانی تعیین شده، منتقل شدند.

میعادفر ادامه داد: ۸ نفر از این بیماران به بیمارستان فیروزآبادی، ۶ نفر به بیمارستان شهدای هفتم تیر ری، دو نفر به بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)، یک نفر به بیمارستان امام سجاد(ع) ناجا، یک نفر به بیمارستان بهارلو و یک نفر نیز به بیمارستان ولیعصر(عج) منتقل شدند.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه (به دلیل فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار