آماده‌باش پلیس پایتخت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره)

تهران (پانا) - جانشین رئیس پلیس پایتخت از آماده‌باش این پلیس در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش پلیس پایتخت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره)

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند در قرارگاه انتظامی، ترافیکی و امنیتی روح الله با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور تامین امنیت و تسریع در مسائل ترافیکی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از روز ها قبل کار خود را شروع کرده است، بیان داشت: مشتاقان و عاشقان امام راحل از 10 استان کشور برای حضور در این مراسم، حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات و ملاحظات انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم اندیشیده شده است، افزود: تیم های عملیاتی و تجسس پلیس پایتخت به صورت محسوس و نامحسوس در این مراسم فعال خواهند بود.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برپایی 85 ایستگاه ایست و بازرسی شبانه روزی در تهران، بیان داشت: ضمن تامین همه جانبه امنیت و آرامش مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، گشت های محسوس و نامحسوس کلانتری ها در پایتخت فعال خواهند بود.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در این قرارگاه از ظرفیت فرماندهی های انتظامی غرب و شرق تهران نیز بهره جسته‌ایم، خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری تهران 17 پارکینگ برای اتوبوس ها در نظر گرفته شده است و در تمام ورودی‌ها برای راهنمایی بهتر شرکت کنندگان در این مراسم بنر‌هایی نصب شده است.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در این مراسم بیش از 20 هزار نیروی انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده است، گفت: مردم گرانقدر ما برای همیشه قدردان امام و مقتدای خود خواهند بود و یاد و نام امام خمینی (ره) در دل های آنان ماندگار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار