پیروی از ولایت فقیه چاره حل همه مشکلات است

اردبیل(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: پیروی از دین الهی و ولایت فقیه چاره همه مشکلات جامعه است و این امر در کشور اسلامی ایران در سایه رهبری داهیانه و فرزانه رهبر انقلاب به منصه ظهور رسیده و ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۲۸۴۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیروی از ولایت فقیه چاره حل همه مشکلات است

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آئین بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای ۱۵ خرداد با تبیین و تشریح ولایت اهل بیت (ع) و تجلیل از شخصیت امام خمینی (ره)، رهبری صحیح جامعه را هدف نهایی و غایی همه ادیان الهی دانست.

وی افزود: برای تعالی و پیشرفت همه‌جانبه کشور و مقابله با جور حاکم بر جامعه بین‌المللی و مقابله با دشمنان نظام شایسته است مردم ایران همواره پیرو و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ، رئیس کل دادگستری استان هم در این مراسم با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به بیان مهم‌ترین موضوعات و مسائل قضایی دادگستری استان پرداخت.

وی بر لزوم اجرای دقیق برنامه‌های دادگستری استان بر اساس سند تحول قضایی، تسریع در رسیدگی‌ها توام با دقت در رسیدگی‌ها به پرونده‌های قضایی، تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و نیز برخورد قاطعانه و مطابق با قانون با اخلاگران نظم اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار