مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

مدیران توجه جدی به تکریم ارباب رجوع در ثبت‌نام دانش‌آموزان داشته باشند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت مدیران توجه جدی به تکریم ارباب رجوع در ثبت‌نام دانش‌آموزان داشته باشند و درانتخاب نیرو برای انجام امورات ثبت‌نام و پاسخگویی به مراجعین از افراد آگاه به قوانین بهره گیرند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران توجه جدی به تکریم ارباب رجوع در ثبت‌نام دانش‌آموزان داشته باشند

جواد جنگی در آستانه شروع ثبت نام مدارس در گفت و گو با پانا بیان کرد: لازم است در کنار تکریم ارباب رجوع پایگاه‌های سنجش در استان تشکیل و نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: تهیه لباس فرم دانش‌آموزی نیز در دستور کار قرار دارد تا اولیا در ایام تابستان و در فرصت مناسب نسبت به تهیه لباس اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در خصوص ثبت نام دانش آموزان غیرمحلی یا خارج از محدوده رعایت دقیق مفاد آئین نامه مربوطه الزامی است.

وی ادامه داد: در خصوص ثبت نام در مدارس شاهد اولیا از مراجعه حضوری خودداری کرده و در سامانه Pada.medu.ir فرایند ثبت نام را انجام دهند.

وی اضافه کرد: تاریخ آغاز و خاتمه فرایند نام نویسی در مدارس شاهد مشخص است و ثبت نام کلاس اول ابتدایی از ۷ خرداد تا ۲۰ خرداد، پایه هفتم متوسطه اول از ۲۱ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه‌، زمان ثبت نام پایه دهم‌ متوسطه از تاریخ ۱ تیرماه تا ۲۰ تیر ماه است.

جنگی گفت: کارگروه ماده ۱۸ ویژه ساماندهی سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزی جهت رفع دغدغه‌های اولیا و دانش آموزان فعال شده و با بازرسی میدانی بر ثبت نام دانش آموزان نظارت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار