در گفت‌وگو با پانا مطرح شد:

گمانه‌زنی‌ها در مورد نیمکت پرسپولیس؛ کرمانی مقدم جای مطهری می‌نشیند؟

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس که نامش در میان کاندیداهای حضور در کادر فنی پرسپولیس دیده می‌شود می‌گوید هنوز پیشنهادی از سوی گل‌محمدی و باشگاه به او نشده است اما باعث افتخارش است که در تیم پرسپولیس به فعالیت بپردازد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
گمانه‌زنی‌ها در مورد نیمکت پرسپولیس؛ کرمانی مقدم جای مطهری می‌نشیند؟

هنوز بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال به اتمام نرسیده، گمانه‌زنی‌ها در مورد نیمکت پرسپولیس و تغییرات احتمالی آن برای فصل آینده شروع‌ شده است. یکی از شایعاتی که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، در مورد احتمال جدایی حمید مطهری از کادر یحیی گل‌محمدی است که گفته می‌شود، در صورت این اتفاق، مرتضی کرمانی مقدم بازیکن پیشین سرخ‌پوشان جایگزین این مربی شود.

در همین رابطه مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا، در خصوص این شایعه اظهار داشت: «این مسئله را خودم هم شنیدم اما هنوز صحبتی از سمت باشگاه یا آقا یحیی (گل‌محمدی) با من نشده است. اگر این پیشنهاد به من بشود با جان و دل قبول می‌کنم. همان‌طور که می‌دانید سال‌های سال بازیکن پرسپولیس بودم. افتخار می‌کنم در تیم محبوبم دستیار آقا یحیی باشم. فکر می‌کنم پیشنهاد کار در پرسپولیس برای هر پیشکسوتی باعث افتخار است. اینجا خانه من است و وقتی پیشنهادی برای همکاری باشد، اصلاً فرقی نمی‌کند، به‌عنوان کمک اول یا دوم و چندم کار کنید. مهم این است که بتوانید به باشگاه محبوبتان در راه رسیدن به هدف کمک کنید.»

وی در ادامه، با بیان اینکه همیشه از عملکرد یحیی دفاع و حمایت کرده است، افزود: «در یک سال گذشته همیشه به‌درستی از سرمربی تیم حمایت کردم. به خاطر اینکه می‌دانم با چه شرایط سختی امسال کار کرد. ما بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم. چند بازیکن سطح اول را از دست دادیم. مشکلات زیادی در مسیر پرسپولیس قرار داشت. مدام در و پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شد. مشکلاتی که تیم داشت، واقعاً آقا یحیی هنر کرد و تیم را نائب قهرمان کرد. این تیم با این مشکلات نتایج عالی گرفت و اگر خوش‌شانس بود، قهرمان می‌شد. مشکلاتی که مدیران قبلی ایجاد کردند، هنوز درویش گرفتار رفع‌ورجوع آن‌هاست. به‌هرحال تیم 5 سال لذت‌بخش را پشت سر هم رقم زد و این نائب قهرمانی واقعاً چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس همیشه تیمی قدرتمند و خوب باید باشد. همیشه هواداران از این تیم انتظار قهرمانی دارند. امسال هم با اینکه بازیکنان خوبی از تیم جدا شدند، با بدشانسی قهرمان نشدیم. انشالله برای فصل جدید دست آقا یحیی باز است و بتوانند تیم قدرتمندی ببندند. مطمئنم بعد از یک سال دوری از جام، فصل بعد بازهم پرسپولیس قهرمان می‌شود. این تیم تقویت شود، می‌تواند انشالله فصل آینده در آسیا هم قهرمانی بیاورد. ما وقتی به فینال آسیا رسیدیم با بدشانسی به نماینده کره باختیم اما این بار مطمئنم به آنجا برسیم، جام را می‌گیریم.»

مرتضی کرمانی مقدم گفت: «لیگ امسال خوب بود. به استقلال تبریک می‌گویم. ما بدشانسی نمی‌آوردیم، قهرمان می‌شدیم. فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد. ما مشکلات زیادی داشتیم که تیم حریف نداشت. لیگ هم کیفیت خوبی داشت و هم بالای جدول و هم تیم‌های پائین رقابت تنگاتنگی داشتند. من فکر می‌کنم فصل آینده جذاب‌تر هم می‌شود. امسال چون استقلال قهرمان شده، هوادارانش انتظار زیادی از آن‌ها دارند. این باعث می‌شود، تیم‌ها تدارک خوبی ببینند. بدون شک تیم ما هم انشالله با قدرت تیم خیلی خوبی می‌بندد و بازهم قهرمان می‌شود. اگر می‌بینید لیگ امسال ما کم گل بوده، دلیلش این است که فوتبال سخت‌تر از گذشته شده است. درست است کمبود بازیکن و مهاجم گل زن داریم. دیگر مثل دایی و پیوس و مهدوی‌کیا و کریمی نمی‌آیند اما بازیکنان آینده‌داری داریم. باید با مهاجمان جوان و آینده‌دار بیشتر کار شود تا آن‌ها هم بتوانند خودشان را بهتر نشان دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار