پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)

اصفهان(پانا) - محمدرضا ابراهیمی در پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اول ذیقعده سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت می باشد که ملت شریف ایران به وجود پاک و نورانی آن بانوی با فضیلت مفتخر شده و قرن هاست که بارگاه ملکوتی ایشان مأمن و ملجأ تشنگان معارف الهی است .

حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بودند، پرورش یافت و از جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشیع است که مقامی بلند مرتبه دارد و عصمت مادربزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در ایشان تجلی یافته است. ولادت حضرت معصومه(س) و نامگذاری این روز به نام روز دختر فرصت مناسبی است تا حواسمان به این فرشتگان الهی که مایه رحمت هستند، باشد.

اینجانب فرارسیدن ایام با برکت دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت معصومه، کریمه اهل بیت (علیهاالسلام) را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و همه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت ، فرهنگیان استان اصفهان به ویژه خواهران فرهنگی و دختران دانش آموز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌ مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت دارم.

امید است دختران جامعه ی اسلامی با تاسی از سیره و روش زندگانی و الگو پذیری از این بانوی عفیفه و بزرگوار زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی ایران اسلامی را فراهم سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار