فعالیت شبکه شاد در ایام امتحانات چگونه است؟

تهران (پانا) - مجری شبکه شاد گفت برگزاری کلاس‌های رفع اشکال برای دانش آموزان در ایام امتحانات با عنوان نذر علمی و همچنین جمع‌بندی مطالب برای کنکوری‌ها و کمک به انتخاب رشته‌ آن‌ها، از جمله خدمات شبکه شاد است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت شبکه شاد در ایام امتحانات چگونه است؟

به گزارش ایرنا، علی کاظم‌زاده با اشاره به نذر علمی برخی معلمان برای دانش‌آموزان و نحوه فعالیت شبکه شاد در ایام امتحانات اظهار کرد: کلاس‌های رفع اشکال برای دانش‌آموزان در ایام امتحانات به صورت نذر علمی برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: در یک فراخوان با عنوان «فرشتگان آموزش» از معلمان علاقمند به تدریس و رفع اشکال به صورت رایگان برای دانش‌آموزان، دعوت شد و براین اساس بیش از ۵۰۰ معلم درخواست دادند که در این طرح شرکت کنند.

مجری شبکه شاد ادامه داد: سازوکار اجرایی طرح فرشتگان آموزش انجام شده و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به کانال‌های ایجاد شده از مطالب بارگذاری شده معلمان استفاده کنند و همچنین در گفت‌وگوهای صوتی اشکالات خود را مطرح تا پاسخ مناسب را توسط معلمان دریافت کنند.

مرور درس‌های پایه در شبکه شاد

کاظم‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین مرور دوره‌های درسی مخصوصا درس‌های مهم‌ پایه مانند ریاضی، زیست، عربی و غیره به صورت کلاس‌های جمع بندی ضبط شده و به صورت کامل در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.

وی ادامه یادآورشد: این کلاس‌های مرور دروس با حضور معلمان رسمی آموزش و پرورش ضبط شده و در دسترس دانش آموزان قرار گرفته است.

جمع بندی نکات کنکوری

مجری شبکه شاد با بیان اینکه اقداماتی برای دانش‌آموزان کنکوری انجام شده است، گفت: جمع‌بندی نکات کنکوری برای دانش‌آموزان صورت گرفته است.

کاظم‌زاده عنوان کرد: تست‌های مناسب کنکور زیر نظر مستقیم آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت تا بتوانند در این مدت باقی‌مانده تا کنکور از جمع بندی دروس استفاده کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه انتخاب رشته دانش‌آموزان، پس از کنکور هم دغدغه‌ای اساسی است، کارشناسانی به راهنمایی مناسب دانش‌آموزان می‌پردازند تا در نهایت رشته‌ای متناسب با علاقه‌ و توانمندی خود انتخاب کنند.

جشنواره تقدیر از تولیدات معلمان

مجری شبکه شاد همچنین با بیان اینکه معلمان بخش مهمی از نظام آموزشی ما هستند، گفت: برنامه ویژه‌ای برای معلمان تدارک دیده شده است، معلمان بسیاری در دوره کرونا و آموزش مجازی به‌صورت خودجوش، توانمند و خلاق ویدئوهای آموزشی را برای شاگردان خود طراحی کردند که عده‌ای تولیدات خود را در فضای مجازی بارگذاری کردند و عده‌ای دیگر فقط از تولیدات خود در کلاس درسی استفاده کردند.

کاظم زاده افزود: قرار است که با هماهنگی آموزش‌وپرورش جشنواره‌ای برای تولیدات رسانه‌ای معلمان برگزار ‌شود، معلمان در این شرایط می‌توانند تولیدات خود را ارسال کنند تا در سطح کشوری، منطقه‌ای و استانی ارزیابی ‌شود و پس از ارزیابی در اختیار دانش‌آموزان هم قرار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و سایر معلمان به تولیدات آموزشی امتیاز می‌دهند و بر اساس امتیازها انتخاباتی انجام می‌شود و نفرات برگزیده مشخص می‌شوند. سازوکار اجرایی این برنامه را هم آموزش‌وپرورش توسط بخشنامه مشخص می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار