عباس‌‎زاده: تفاهم‌های اخیر تهران و مسقط سرآغاز تحولات خوبی است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد روابط خوبی میان تهران و مسقط وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های مشترک باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
عباس‌‎زاده: تفاهم‌های اخیر تهران و مسقط سرآغاز تحولات خوبی است

به گزارش خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی درباره اهمیت سفر رییس جمهوری کشورمان به عمان، گفت: خوشبختانه روابط خوبی میان تهران و مسقط وجود دارد که می تواند زمینه ساز توسعه همکاری های مشترک باشد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سفر رئیسی به عمان شاهد امضاء تفاهم نامه های همکاری در حوزه های اقتصادی، صنعتی و ... بودیم که سرآغاز تحولات خوبی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان عمان نیز چندی پیش به ایران سفر کرده بودند که این مهم موجب شد بستر همکاری های مشترک بیش از گذشته فراهم شود، ادامه داد: در واقع اراده دو کشور مبتنی بر همکاری مشترک از طریق برنامه ریزی و پیش بینی چشم انداز است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه عمان همواره تلاش کرده روابط خودش با ایران را حفظ کند، افزود: دو کشور ظرفیت های گردشگری و اقتصادی خوبی دارند که می تواند از دیگر مولفه های همکاری مشترک بشمار رود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین نباید فراموش کرد که توسعه همکاری های مشترک میان تهران و مسقط می تواند به تعمیق همکاری منطقه ای نیز کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار