سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه تعلیم و تربیت استان است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به همراه سند تحول دولت مردمی نقشه راه تعلیم و تربیت استان است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه تعلیم و تربیت استان است

کلام اله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه بررسی و تبیین برنامه 4 ساله سند تحول آموزش و پرورش، با اشاره به سند تحول و نقش آن در تعلیم و تربیت و ساحت های شش گانه سند اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به همراه سند تحول دولت مردمی و برنامه های ارائه شده توسط مقام عالی وزارت به عنوان نقشه راه تعلیم و تربیت استان است.

وی به تبیین قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر پرداخت و گفت: هدف اصلی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی ، ارتقا کیفیت تعلیم و تربیت استان با اولویت مناطق مرزی عشایر و روستایی و حاشیه شهرها ست که فرایند اجرایی آن از تابستان 1401 شروع می شود.

محمود مشکی ،معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان هم ضمن اشاره به نقش کارشناسان تخصصی در نقد و تحلیل و بهبود برنامه ها،گفت: اعتبار هر برنامه در گرو تفکر جمعی و در مرحله عمل نیز با نتایج آن مشخص می شود و نظرات کارشناسی و نتایج حاصل از اجرای برنامه استمرار ، بهبود یا تغییر آن را مشخص می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار