اعلام اسامی برگزیدگان مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

تهران (پانا) - سرپرست‌ معاونت‌ پرورشی ‌و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت 103نفر از دانش‌آموزان، همکاران و اولیاء به عنوان برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در مرحله استانی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی برگزیدگان مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اعلام این خبر افزود: جشنواره نوجوان سالم به صورت سالانه و با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران و با هدف فرهنگ سازی، مصونیت و پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی برگزار می‌شود.

وی گفت: 67 دانش آموز در رشته‌های ایده‌پردازی، مقاله نویسی، روایتگری، نقاشی (آبرنگ، گواش، مداد رنگی، رنگ روغن و پاستل) روزنامه دیواری، فیلم کوتاه و طراحی نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، موشن‌گرافی برگزیده و حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در بخش ابتکارات جامعه محور 15 مدرسه به تفکیک مقطع موفق شدند با ارائه گزارش عملکردی خود در قالب‌های، تشکیل گروه‌های همیار اجتماعی، حفظ و پایدارسازی آنها، ایده‌پردازی، طراحی و تدوین راهکار و تدوین نیمرخ محلی، حمایت جویی و اجرای پروژه‌های کوچک، مستند سازی و تدوین درس آموخته حائز رتبه‌های برتر شوند.

دهنوی تصریح کرد: در بخش ابتکارات مدرسه‌ای نیز، 18 نفراز فرهنگیان موفق شدند در رشته‌های الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری، محصولات و منابع کمک آموزشی، پروژه‌ها و مداخلات موردی برای توانمندسازی، روایتگری، خلق کاراکتر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در رشته‌های ایده‌پردازی و مقاله‌نویسی، اولیاء نیز می‌توانستند شرکت کنند، 3 نفر از اولیاء در این دو بخش برگزیده و معرفی شدند.

سرپرست‌ معاونت‌ پرورشی ‌و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان ضمن تشکر از داوران و عوامل اجرائی و دبیرخانه مستقر در اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پس از برگزاری امتحانات خرداد خبرداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار