برگزیدگان مسابقات شهرستانی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان قشم تجلیل شدند

هرمزگان (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات شهرستانی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان قشم با حضور مسئولان آموزش و پرورش، مدیر پژوهش‌سرا، دانش‌آموزان و اولیاءآنها، در مرکز پژوهش‌سرای جوان قشم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقات شهرستانی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان قشم تجلیل شدند

حسین دیرباز، مدیر آموزش وپرورش شهرستان قشم در این مراسم ضمن تقدیر از کوشش، همدلی و همراهی تمام کسانی که در کسب موفقیت دانش آموزان در مسابقات پژوهش‌سراهای دانش آموزی، نقش داشته‌اند، گفت: بسیار خرسندیم در مکانی قرار گرفته‌ایم که حاصل تلاش و ایده‌های دانش‌آموزان دیده شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: تاثیر نقش نیروهای انسانی دلسوز و ماهر در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی، پیشرفت و کسب موفقیت آن هم با وجود کمبود امکانات و فضای مناسب در پژوهش سرا هم باعث افتخار و هم شایسته تقدیر است.

دیرباز همچنین تاکید کرد: لازم است همه دست‌اندرکاران امر مهم تعلیم و تربیت، به دنبال راهکارهای بدیع و عملی برای مقابله با این چالش‌ها به خصوص چالش مربوط به شناسایی توانمندی‌های دانش‌آموزان و راهنمایی آنها باشند تا نه تنها شرایط افتخارآمیز کنونی حفظ شود، بلکه ارتقا نیز پیدا کند.

گفتنی است، در این مراسم، به 14 دانش‌آموز حائز رتبه برتر در سه مقطع تحصیلی مسابقات پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در زمینه علوم آزمایشگاهی و محیط زیست و 4 نفر از کارکنان و مربیان پژوهشسرای دانش‌آموزی جوان قشم لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار