نگاهی به کتاب «پرواز بغداد - بهشت» مروری بر زندگی شهید سلیمانی

شهرکرد (پانا) - کتاب پرواز بغداد - بهشت، یکی از اولین آثار منتشر شده بعد از شهادت سردار دلها، شهید سلیمانی در سطح کشور است که بسیار مورد توجه علاقه‌مندان و جامعه فرهنگی کشور قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به کتاب «پرواز بغداد - بهشت» مروری بر زندگی شهید سلیمانی

در بخش نخست این کتاب، بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شهید سلیمانی نقل شده و در ادامه، برش هایی از فرازهای مختلف و مهم زندگی حاج قاسم را می خوانیم، که در‌ این بخش تحلیل های ارزشمندی در کنار ذکر خود خاطرات، از سمت نویسنده خوش فکر کتاب به نام محمد جان نثار که علاوه بر نویسندگی یکی از پژوهشگران حوزه جنگ نرم است، ارائه شده و همین طور تحلیل هایی که برای مخاطبان حرفه‌ای و اهل مطالعه در زمینه های مختلف، نکات خواندنی و قابل تأملی دارد.

تسلط بسیار خوب نویسنده کتاب بر اخبار و مطالبی که در خارج از کشور و بخصوص دنیای غرب درباره حاج قاسم بیان شده از مهم ترین وجوه تمایز این اثر با موارد مشابه است که بشدت بر جذابیت کتاب اضافه کرده است.

کتاب پرواز بغداد - بهشت، کتاب منتخب سال پاسداران اهل قلم در سال ۱۳۹۹ و کتاب منتخب نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال ۱۴۰۰ بوده است.

دانش آموزان عزیز با مراجعه به سایت های ارائه کتاب و کتابفروشی های معتبر می توانند این کتاب را خریداری و آن را مطالعه کنند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار