مشارکت یونسکو در معرفی آثار نویسندگان ایرانی

تهران (پانا) - دبیر کل کمیسیون فرهنگی یونسکو در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مشارکت این مجموعه در معرفی آثار نویسندگان و شعرای ایرانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت یونسکو در معرفی آثار نویسندگان ایرانی

به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حجت الله ایوبی در حاشیه نمایشگاه کتاب، گفت: کمیسیون فرهنگی یونسکو به واسطه رسالت خود از کتاب‌های تولیدی نویسندگان حمایت ویژه دارد.
وی با اشاره به انتشار 180 عنوان کتاب نویسندگان ایرانی در یونسکو، بیان کرد: در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آخرین تولیدات در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
دبیر کل کمیسیون فرهنگی یونسکو با اشاره به اینکه سال گذشته مجموعه ایرانشهر شامل اسناد تاریخ ایران اسلامی به همراه آثار نویسندگان معاصر و کلاسیک توسط یونسکو منتشر شده بود، ادامه داد: این آثار در نمایشگاه کتاب معرفی می‌شود.
ایوبی حضور در نمایشگاه را فرصت مغتنمی برای آشنایی اهالی فرهنگ با دستاوردهای مکتوب نویسندگان و شعرا دانست و گفت: به دلیل اینکه کتاب‌های منتشره در یونسکو بیشتر در حوزه فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران است، بی‌شک با استقبال مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت مجدد نشر یونسکو از سال گذشته، برگزاری نمایشگاه کتاب را به فال نیک گرفت و افزود: در راستای معرفی فرهنگ و تاریخ ایران زمین حمایت از نویسندگان را در دستور کار داریم.
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار