مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

توسعه ۱۰۰ فضای آموزشی در البرز در دستور کار آموزش وپرورش قرار گرفت

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد با دستور استاندار البرز توسعه ۱۰۰ فضای آموزشی ِدر استان در یکی دوسال آینده در دستور کار قرار دارد انتظار می رود در دوره اول دولت بتوان این عدد را به ۲۰۰ مدرسه برسانند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ۱۰۰ فضای آموزشی در البرز در دستور کار آموزش وپرورش قرار گرفت

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش فردیس و تجلیل از معلمان برگزیده که در سالن شهید بیات پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های آموزش و پرورش البرز، اظهار کرد: در استان البرز ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۴۹ هزار همکار فرهنگی، شاغل و پیشکسوت داریم که این میزان پرسنل حتی بیشتر از تعداد کارکنان مجموع چند وزارتخانه است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده، گفت: برنامه‌های مختلفی از جمله توسعه و ساماندهی فضای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی و غیره برای سال جدید در نظر داریم؛ در حالی که در اول مهر سال تحصیلی جدید با کمبود ۶۵۰۰ تا ۷ هزار نیرو مواجهیم.

حجرگشت با بیان اینکه فردیس کمترین سرانه فضای آموزشی در استان را دارد، اضافه کرد: با دستور استاندار البرز توسعه ۱۰۰ فضای آموزشی ِدر استان در یکی دو سال آینده در دستور کار قرار دارد که امیدواریم در دوره اول دولت بتوانیم این عدد را به ۲۰۰ مدرسه برسانیم که به دلیل کمبود سرانه آموزشی در فردیس، تعدادی از این مدرسه ها سهمیه این شهرستان است که امیدواریم با کمک مسؤولان و ‌خیرین بتوانیم فضای آموزشی را وسعت ببخشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر حفظ قداست جایگاه معلمان توسط آنها به عنوان نمایندگان نظام و حاکمیت، گفت: باید جایگاه و قداست معلم را حفظ و به وظایفمان درست عمل کنیم. ما در معرض نگاه‌های تیزبین جامعه هستیم و کوچکترین تصمیم اشتباه می‌تواند واکنش‌ها و حواشی مختلفی به همراه داشته باشد و زحمات مجموع آموزش و پرورش را زیر سوال می برد.

حجر گشت، به کسب رتبه کشوری توسط دو معلم فردیسی در برنامه جلوه‌های ویژه معلمی اشاره کرد و افزود: این دو معلم فردیسی به عنوان افتخار استان البرز در بین ۱۷ معلم برگزیده از سطح کشور قرار گرفتند.

وی در پایان از زحمات ۳۳ ماهه ولی الله احمدی به عنوان مدیر آموزش و پرورش فردیس تقدیر و تشکر کرد و ابوالحسن معظمی گودرزی را به عنوان مدیر آموز ش و پرورش شهرستان فردیس معرفی کرد.

دانش آموز خبرنگار: دانیال درفش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار