برای نظارت بر روند اجرای مصوبات دولت؛

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری فردا به سمنان می‌رود

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری فردا دوشنبه برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به سمنان می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری فردا به سمنان می‌رود

«سید صولت مرتضوی» قرار بود سه شنبه گذشته عازم سمنان شود اما به دلیل اجرای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به تاخیر افتاده بود و حال پس از یک هفته عازم این استان می‌شود.

رئیس جمهور ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به همراه برخی از اعضای هیأت دولت در نهمین سفر استانی به سمنان سفر کرد و در این سفر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تسهیلات بانکی اختصاص یافت.

چندی پیش هم استاندار سمنان گفت: بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافت که تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال به‌ صورت نقد در سال ۱۴۰۰ تخصیص یافته است و در سفر آیت‌الله رئیسی به این استان بیش از ۳۲ هزار نامه مردمی بررسی و به آنها پاسخ داده شده است.

رئیس جمهور در طول هشت ماه اخیر به ۲۰ استان‌ کشور سفر کرده است خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌ جنوبی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان‌ رضوی، البرز و قزوین.

معاون اجرایی رئیس جمهور هم روز گذشته گفت: از ۲۰ سفر استانی آیت‌الله رئیسی تاکنون مصوبات ١٧ استان قطعی و ابلاغ شده و سایر مصوبه‌ها و دستورات رئیس جمهور نیز در دست پیگیری است.

پیش‌تر و با پایان ماه مبارک رمضان، مرتضوی برای پیگیری و نظارت میدانی بر پیشرفت و تحقق مصوبات و دستورات رئیس جمهور به یزد سفر کرده بود و اینک سمنان مقصد سفر بعدی اوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار