نمایشگاه سیار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در مدارس بهارستان یک

بهارستان یک (پانا) - نمایشگاه سیار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط پژوهشسرای دخترانه شهید احمدی روشن با هدف آشنایی دانش آموزان با سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و ترویج خلاقیت و پژوهش در دانش‌آموزان برپا شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه سیار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در مدارس بهارستان یک

فاطمه جباری، مدیر پژوهش‌سرای دخترانه شهید احمدی روشن ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه سیار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در مدارس بهارستان، اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور، اقدام به برگزاری نمایشگاه سیار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه بهارستان یک توسط پژوهش‌سرای دخترانه شهید احمدی روشن و اجرای دانش‌آموزان مینا اسماعیل نسب، فاطمه حسینی و مریم علیزاده از آموزشگاه نمونه دولتی فاطمه الزهرا، شد.

جباری در ادامه تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، و ترویج خلاقیت و پژوهش در دانش آموزان پیش رفت.

وی در پایان به نحوه اجرای این نمایشگاه سیار اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به صورت سیار در ماشین برپا شد و دست سازه‌ها و پوسترهای آموزشی، کتاب و... در زمینه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به نمایش در آمد و بروشورهای مختلف در رابطه با سلول‌های بنیادی بین دانش آموزان توزیع شد.

در پایان این نمایشگاه سیار در هر مدرسه، جلسه‌ای با محوریت پرسش و پاسخ با دانش‌آموزان برگزار و به سوالات دانش‌آموزان در این رابطه پاسخ داده شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار