مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد

باید همه با همکاری در جهت ارتقای سلامتی کره زمین و جامعه حرکت کنیم

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در آیین استانی نواختن زنگ سلامت در سالن اجتماعات دبستان دخترانه آرمینه مصلی نژاد گفت باید همه با همکاری در جهت ارتقای سلامتی کره زمین و جامعه حرکت کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
باید همه با همکاری در جهت ارتقای سلامتی کره زمین و جامعه حرکت کنیم

آیین استانی نواختن زنگ سلامت به میزبانی ناحیه ۶ خراسان رضوی در سالن اجتماعات دبستان دخترانه آرمینه مصلی نژاد با حضور معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ و مسئول بهداشت مدارس مرکز بهداشت شماره یک، و به صورت مجازی، پخش زنده در بستر اپلیکیشن شاد برگزار شد که بیش از ۵ هزار نفر مخاطب مشاهده گر این آیین بودند.

رمضانعلی مسعودی نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان بهداشت در مدارس و با اشاره به شعار بهداشت جهانی گفت: اگر بخواهیم شعار جهانی سلامت محقق شود باید همه با همکاری و کمک در جهت ارتقای سلامتی کره زمین و جامعه حرکت کنیم. کرونا به آموخت، برای ریشه کنی یک بیماری همه باید با احساس مسئولیت در کنار هم باشیم.

در ادامه این مراسم رضا کشتی دار رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پروش خراسان رضوی پس از تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته سلامت، به عوامل موثر در سلامت سیاره اشاره کرد و آلودگی هوا و محیط زیست، گرم شدن کره زمین و.. را از عوامل خطرساز برای سلامت عموم جامعه برشمرد.

وی ادامه داد: آموزش صحیح و سبک زندگی سالم اسلامی از راهکارهای تاثیر گذار در بهبود سلامت است.

در مراسم استانی نواختن زنگ سلامت، فرزند شهید حقانی فر از شهدای مرزبانی کشور، زنگ نمادین سلامت را نواخت.

دانش آموز خبرنگار: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار