تکلیف فرم مدارس مشخص شد

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از برنامه‌ریزی‌های دقیق در خصوص فرم مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف فرم مدارس مشخص شد

محمود رجبی پور در این خصوص به پانا گفت: با توجه به ارسال بخشنامه از طرف وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی به عنوان ناظر این امر مشخص شده تا بر عملکرد تولیدی‌ها نظارت داشته باشد و لازم است در تهیه لباس‌ها به فرهنگ عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی، همچنین حمایت از تولید داخل هم توجه شود.

رجبی پور گفت: با برنامه ریزی های دقیق سعی بر این داریم کمترین فشاری به خانواده آمده و بدون هیچ دغدغه ای پیگیر تهیه فرم مدارس باشند.

وی افزود: تمام سعی ما انتقال آرامش به خانواده ها و دانش آموزان است. بنابراین در این خصوص سختگیری های لازم را جهت انجام کار درست و دقیق تولیدی ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تیرماه سال گذشته بود که در خصوص اجبار برخی مدارس برای خرید لباس فرم دانش‌آموزان به قیمت ۳۰۰ هزار تومان صحبت کرد. این در حالی است که وضعیت برگزاری کلاس‌های درس برای سال تحصیلی جدید آن هم به شیوه حضوری هنوز مشخص نیست.

رجبی پور گفت: کارگروه‌ها تشکیل شده است و دستورالعملی را تنظیم کردیم که برای امسال تهیه لباس فرم دانش آموزی برای همه خانواده‌ها اختیاری است و با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از تغییر مکرر لباس فرم دانش آموزی هیچ گونه تغییر رنگ هم در لباس فرم مدارس انجام نگیرد و در موارد خاص شورای مدرسه با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش نسبت به اجرای فرایندهای شیوه نامه کار خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار