فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

معلمان، تضمین کننده آینده جامعه هستند

شیراز (پانا) - به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، اگر می‌خواهیم که جامعه با ارزش شود باید آموزش و پرورش محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، تضمین کننده آینده جامعه هستند

سردار رهام بخش حبیبی در دیدار با مدیرکل واعضای شورای معاونین اداره کل به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: در دین اسلام جایگاه معلم بسیار بالا است تا جایی که در روایت آمده است "هر کس چیزی را به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است".

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ضمن اشاره به حفظ ارزش معلمان گفت: باید همه به معلم احترام ویژه‌ای قائل شوند چرا که این جایگاه مهمی است که بعد از جایگاه معصومین و ائمه اطهار علیهم‌السلام و والدین قرار دارد.

حبیبی با اشاره به نوع نگاه به جایگاه معلم گفت: معلمان آینده جامعه را تضمین می‌کنند پس باید به مرحله‌ای برسیم که در مقابل معلمان ادای احترام شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: اگر می‌خواهیم که جامعه با ارزش شود باید آموزش و پرورش محور قرار بگیرد.

حبیبی بیان کرد: به منظور ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای تهیه بسته‌های آموزشی و تبیین آسیب‌های اجتماعی و شبهات، حاضریم که ظرفیت‌های مورد نیاز را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این دیدار ضمن اشاره به مجاهدت‌های نیروهای انتظامی گفت: قدردان شما و همکارانتان هستیم که در راستای تامین امنیت وحفظ سلامت جامعه مردم تلاش می‌کنید.

محمدخلیل عسکری با اشاره به ایجاد تفاهم نامه بین دو مجموعه گفت: قرار گرفتن ظرفیت معاونت اجتماعی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش در کنار یکدیگر و تنظیم راهکارهایی تخصصی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در این دوران کرونا که دانش‌آموزان حضور بیشتری در فضای مجازی داشتند باعث می‌شود که تهدیداتی برایشان پیش آید که به عنوان مثال با استفاده از ظرفیت آموزشی کارشناسان پلیس فتا می‌توان با آموزش‌های مدون و حساب شده‌ای آن‌ها را کاهش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار