در گفت‌وگو با پانا:

ابراهیم اسدی: لیگ برای پرسپولیس تازه شروع شده است

تهران (پانا) - زننده گل قهرمانی پرسپولیس در دوره اول لیگ برتر فوتبال معتقد است این تیم می تواند در نهایت ششمین قهرمانی پیاپی اش را جشن بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم اسدی: لیگ برای پرسپولیس تازه شروع شده است

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برد شیرین پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: «بازی دشواری بود و همه می‌دانیم چقدر این تیم خطرناک ومنسجم است. این تیم نتایج خوبی گرفته بود و پرسپولیس توانست یکی از بازی‌های مهمش را با 3 امتیاز شیرین پشت سر بگذارد. خدا را شکر با این استارتی که بچه‌ها بعد از وقفه لیگ زدند، فکر می‌کنم بتوانیم به 5 هفته پایانی امیدوار باشیم. بچه‌ها باید ازلحاظ روحی روانی و انگیزشی در حد بالا باشند تا بتوانیم این روند را پیش ببریم. بازیکنان باتجربه‌ای داریم که باید کادر فنی در این هفته‌های پایانی بیشتر به آن‌ها بازی بدهد. از سید جلال، کامیابی نیا و دیگر باتجربه‌ها. این‌طور بازیکنان می‌توانند در شرایط سخت به کمک تیم بیایند. خیلی مهم است بتوانیم این 5 هفته را مدیریت کنیم و به بهترین نحو مسابقات را به پایان برسانیم. اصلاً نباید به بقیه رقبا فکر کنیم و فقط و فقط باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. این می‌تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. حداقل اینکه می‌دانیم تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دادیم.»

وی افزود: «اینکه بازیکن با تجربه ما امید عالیشاه اخراج می‌شود، نشان از تحت‌فشار گرفتن بازیکنان ما دارد که مشکلات متعدد باشگاه باعث شده آن‌ها هم از کوره در بروند. بااینکه اشتباهش می‌توانست برای پرسپولیس گران تمام شود، اما دیگر نباید روی آن زوم کنیم و به حواشی بهتر است کاری نداشته باشیم. مهم این بود که بازی را به بهترین شکل ممکن و نتیجه عالی تمام کردیم. حتی اگر قهرمان هم نشویم، باید این 5 هفته را ببریم. لیگ تازه برای پرسپولیس شروع‌شده است. هدف اصلی تیم باید قهرمانی در لیگ و سپس موفقیت در آسیا باشد. به اندازه کافی قهرمان لیگ شدیم و باید هدف‌گذاری بالاتری داشته باشیم. کمی باید سطح توقع خود را از تیم فعلی کم کنیم. شاید استقلال چون 10 سال قهرمان لیگ نشده، قهرمانی در این بازی‌ها برایشان جذابیت بیشتری داشته باشد اما باید ما هدف اصلی خود را قهرمانی در آسیا بگذاریم. شاید بازیکنان آن‌چنانی نسبت به سالهای قبل نداشته باشیم اما با این بازیکنان هم‌سطحی از فوتبال را به نمایش می‌گذاریم که واقعاً بالاتر از لیگ ایران است.»

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در دوره اول لیگ برتر تصریح کرد: «همان طور که ما در دوره اول لیگ در تعقیب استقلال بودیم و تیم رقیب می‌توانست با یک مساوی قهرمان شود، اما ناامید نشدیم و دیدید که ما بردیم و تیم حریف با باخت، قهرمانی را از دست داد. الان هم اتفاقی نیفتاده و 5 بازی باقی‌مانده است. ما دیگر نباید امتیازی از دست بدهیم. شک نکنید تیم رقیب بازهم امتیاز از دست می‌دهد. کادر فنی پرسپولیس باید شرایط تیم را کنترل و مدیریت کند. باید از بازیکنان باتجربه بیشتر استفاده کنیم. هرطور شده باید این 5 بازی باقی‌مانده را با برد پشت سر بگذاریم. بدون شک هر بردی که می‌آوریم، تیم رقیب را تحت‌فشار می‌گذارد. آن‌ها توان بردن همه بازی‌ها را ندارند اما تیم ما می‌تواند به این مهم برسد.»

ابراهیم اسدی گفت: « این 5 هفته آزمون خیلی بزرگی است تا بتوانیم کیفیتشان را ببینیم. همه می‌دانیم چقدر این تیم می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد. گرفتن 5 قهرمانی پیاپی کار هرتیمی نیست. همان موقع هم با کلی مشکلات ریز ودرشت دست و پنجه نرم می کردیم اما تمرکز ما روی بازی‌ها بود. بچه‌ها همدلی، اتحاد و همبستگی خودشان را برای این بازی‌ها حفظ کنند و بازی به بازی پیش بروند، شک ندارم می‌توانیم قهرمان شویم. خیلی‌ها می‌گفتند یحیی ترسو بازی می‌کند و تیمش مواقع حساس درجا می‌زند. من این را قبول ندارم. نمی‌توانیم خودمان را جای او بگذاریم. چون از مشکلات و مسائلی که داخل تیم می‌گذرد، بی‌خبریم. باید تا لحظه آخر از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم. بازیکنانی داریم که با این شرایط سخت آشنایی دارند. امیدوارم درنهایت بتوانیم جام را بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار