وزیر کشور برای توضیح درباره حادثه سراوان به مجلس می‌رود

تهران (پانا) - به‌دنبال حوادث پیش آمده در سراوان و با پیگیری و طرح سوال جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت، احمد وحیدی وزیر کشور جهت پاسخگویی به حادثه سراوان به مجلس خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۲۷۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور برای توضیح درباره حادثه سراوان به مجلس می‌رود

به‌دنبال حوادث پیش آمده در سراوان و با پیگیری و طرح سوال جبار کوچکی نژادارم ساداتی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، احمد وحیدی، وزیر کشور جهت پاسخگویی به حادثه سراوان به مجلس خواهد رفت.

کوچکی نژاد در توضیح موارد ذکر شده در سوال خود از احمد وحیدی، گفت: وزیر کشور باید پاسخ دهد که چرا هر روز حاشیه نشینی توسعه پیدا می‌کند و به پروژه‌های مهم ریلی داخل شهری توجه نمی‌شود همچنین چرا مسئله پسماند شهرهای شمالی کشور مغفول مانده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مسئله پسماند سراوان شهرستان رشت با گفتگو امکان حل شدن داشت، خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: چرا مردم را در مقابل نیروی انتظامی قرار دادید و تعدادی از روزه داران و پرسنل روزه دار نیروی انتظامی مجروح شدند؟ چرا با توجه به گذشت حدود یک سال، متاسفانه عملکرد بعضی از استاندارها مورد رضایت مردم نیست؟

به گزارش خانه ملت، پسماند سراوان سال‌ها است که به بزرگترین و بارزترین چالش گیلان تبدیل شده است. این محل دفع زباله که ۳۸ سال پیش آغاز به فعالیت کرد، ابتدا قرار بود به طور موقت میزبان پسماند شهرهای مرکزی استان باشد که متاسفانه به محلی دائمی تبدیل شد. بی‌تدبیری مسئولان در این زمینه منجر شد طی یک دهه اخیر اهالی منطقه از مشکلات فراوان زیست محیطی، بیماری.های عفونی، بوی نامطبوع و همچنین هجوم انواع حشرات رنج ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار