برگزاری اختتامیه طرح مصباح الهدی در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در آستانه عید سعید فطر از برگزاری اختتامیه هفتمین دوره طرح مصباح الهدی با محوریت آشنایی با سیره عملی و اخلاقی حضرت فاطمه الزهرا (س)به صورت مجازی و در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه طرح مصباح الهدی در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی از برگزاری اختتامیه هفتمین دوره طرح مصباح الهدی با محوریت سیره و زندگی حضرت صدیقه طاهره(س) خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت: هفتمین دوره طرح مصباح الهدی، با محوریت آشنایی با سیره و سبک زندگی بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) در تمامی مدارس استان،با استفاده از ظرفیت‌های موجود، از ابتدای سال تحصیلی جاری برگزار شد و اکنون در آستانه عید سعید فطر، اختتامیه این طرح برگزار خواهد شد.

وی به ضرورت برگزاری این طرح اشاره کرد و افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و ضرورت آشنایی همه جانبه اولیا، دانش‌آموزان و فرهنگیان با سیره زندگی رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) به عنوان بهترین الگوی اخلاقی و عملی و به کار گیری در زندگی خود، هر ساله در استان، طرح مصباح الهدی با محوریت سبک و سیره زندگی یکی از امامان معصوم(ع) با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، این طرح از ابتدای سال تحصیلی 1401-1400 در پنج مرحله و با برنامه‌های متنوع برگزار شد و در اختتامیه اسامی منتخبین اعلام و از آنها تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار