ماه شمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل به صدا درآمد

تهران(پانا)- حمایت از مظلومان از آموزه‌های دین اسلام بوده و به فضل خداوند و یاری مسلمانان جهان، ماه شمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل به صدا درآمده و  در هم شکستن این رژیم قطعی و بسیار نزدیک است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ماه شمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل به صدا درآمد

محمد صادق نوری تبار؛ رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۵ در گفت و گو با پانا در خصوص روز قدس بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یک حرکت نمادین و البته بسیار کلیدی در حمایت از مظلومان فلسطین و اعلام همدردی با آنان و انزجار از رژیم ترسو و کودکش صهیونیستی است و البته باید گفت این گونه حرکات و اجتماعات و رساندن فریاد حمایت از مظلوم به گوش جهانیان در جنگ نرم رسانه ها نوعی قدرت نمایی رسانه‌ای در برابر استکبار جهانی و حامیان رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

نوری تبار گفت: در این راستا سازمان دانش آموزی با برگزاری برنامه ها، پویش ها و طرح های مختلف در خصوص اهمیت جهانی روز قدس و تبیین این گونه راهپیمایی ها در حمایت از مظلومان بر اساس آموزه های دینی و انسانی در روزهای قبل آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان را ایجاد نموده و همچنین با برنامه ریزی جامع و کامل در روز قدس و با برپایی غرفه های متعدد و مختلف ( فرهنگی، عکاسی، هنری، پرسش و پاسخ آزاد، امضا تومار حمایت از مردم فلسطین و... ) میزبان دانش آموزان و فرهنگیان عزیز خواهد بود.

وی افزود: بخشی از رسالت سازمان دانش آموزی و فلسفه وجودی تشکل های زیر مجموعه؛ مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم بوده که یکی از آموزه های اصلی اسلام است و حمایت از مردم مظلوم و تنهای فلسطین عمل به همین واجب دینی محسوب می شود و به فضل خداوند و به یاری مسلمانان جهان، ماه شمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل به صدا درآمده و در هم شکستن این رژیم قطعی و بسیار نزدیک است. لذا از همه همکاران فرهنگی، مدیران، معاونین، معلمان، آموزگاران و مربیان و دانش آموزان عزیز خواهشمندم با گامهای استوار؛ یک دل و یک صدا در تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی رحمة الله علیه و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز قدس با شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به حمایت از مردم صبور و مظلوم فلسطین برخیزند.

نوری تبار در پایان عنوان کرد: با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیعت با امام راحل و شهدای گرانقدر و به منظور حمایت از مردم بزرگ فلسطین و قبله نخست مسلمانان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان ابر قدرتهای پوشالی می زنیم و بار دیگر صلابت و بیداری خویش را به جهانیان نشان می‌دهیم.

* خبرنگار دانش آموز؛ امیر محمد ناطق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار