برگزاری محفل جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

همدان (پانا) - از جمله فعالیت‌های زیبا و پای ثابت ماه مبارک رمضان جزخوانی قرآن کریم است که در مساجد، حسینیه ها و مکان های مختلف برگزار می‌شود. یکی از چندین مراسمی که در استان همدان برگزار می‌شود مراسم جزخوانی در شهرستان بهار است که «در محضر اهل بیت(علیهم سلام)» نام دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان، درسراسر استان مراسم های متعدد و مختلفی در زمینه قرآن کریم برگزار می‌شود. از جمله این مراسم ها، قرائت و جزخوانی، حفظ، تفسیر و ترجمه، آموزش سبک زندگی قرآنی و سایر کلاس های مربوطه است.

در این مراسم ها اساتید و قاریان استانی و گشوری حضور دارند و ضمن حضور در کنار مردم و شرکت در مراسم به امر آموزش و تربیت نسل قرآنی نیز می‌پردازند.

در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس شهرستان بهار، مراسم جزخوانی و قرائت قرآنی برگزار می‌گردد، که برگزار کنندگان آن را «در محضر اهل بیت(علیهم سلام)» نامیدند.

در این مراسم که به همت هیئت کوثر خواهران شهرستان بهار برگزار می‌شود قاریان برجسته استانی و کشوری به قرائت می‌پردازند.

در این مراسم موسسه قرآنی خاتم الانبیا(ص)، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، هیئت امنا مسجد النبی شهرستان بهار، جمعی از دانش آموزان و فراگیران قرآن کریم و مردم علاقمند به قرآن حضور دارند.

این محفل هر روز رأس ساعت 12 به مدت یک ساعت در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس شهرستان بهار که در محله قلعه واقع است برگزار می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.
دانش آموز خبرنگار: فاطمه بدرلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار