موسوی لارگانی در آستانه روز قدس مطرح کرد

راهپیمایی روز قدس خنثی‌ساز توطئه‌های وحدت‌شکنانه غرب و رژیم صهیونیستی

تهران (پانا) - عضو فراکسیون روحانیت مجلس معتقد است راهپیمایی روز قدس با گستردگی بین‌المللی خود، رسانه‌ای خواهد بود تا دنیا را از اشغالگری‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان آگاه کند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس خنثی‌ساز توطئه‌های وحدت‌شکنانه غرب و رژیم صهیونیستی

به گزارش خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و با اشاره به اهمیت راهپیمایی مسلمانان روزه دار در این روز، گفت: راهپیمایی مسلمانان در این روز حکایت از دفاع آنها از آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) دارد که فارغ از هرگونه مذهب تعریف می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد تا آزادیخواهی فراموش نشده و مسلمانان زیر بار ظلم نروند، عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس به دلیل گستردگی که در سطح بین الملل داشته و به صورت جهانی صورت می گیرد خود رسانه ای خواهد بود تا دنیا را از اشغالگری ها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان آگاه کند.

وی افزود: همواره دیده ایم پیش از روز قدس، جنایات و سختگیری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و محدودیت ها در بیت المقدس افزایش می یابد چرا که تصور می کنند با اعمال زور و فشار می توانند مانع از راهپیمایی و اعتراض جامعه مسلمان دنیا شوند اما راهپیمایی ها هرسال هرچه باشکوه تر در تمامی کشورها برگزار می شود و در نهایت این صهیونیست ها هستند که برای مدت ها ناگزیرند تصمیماتی علیه فلسطین نداشته باشند.

موسوی لارگانی همچنین ضمن تقبیح عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و اسلامی منطقه با رژیم صهیونیستی که حمایت کشورهای غربی را در پس سر دارد، بیان داشت: راهپیمایی روز قدس همچنین می تواند توطئه های نوشته شده پشت این اقدامات را خنثی کند اما سران این کشورها نیز باید بدانند با دست دوستی که با صهیونیست ها می دهند فقط همراه آنها به سمت زوال می‌روند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و هشدار جدی برای کشورهای منطقه باشد که در پشت پرده و یا حتی به صورت مبرهن از صهیونیست‌ها حمایت می‌‌کنند.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار