برگزاری جلسه تبیین برنامه‌های سوادآموزی در سال 1401 و استقرار سوادآموزی کارآمد در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - با حضور نسرین باباپور معاون سواد‌آموزی و روسای ادارات داخلی معاونت سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جلسه تبیین برنامه‌های سوادآموزی در سال 1401 و استقرار سوادآموزی کارآمد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تبیین برنامه‌های سوادآموزی در سال 1401 و استقرار سوادآموزی کارآمد در استان اصفهان

با حضور نسرین باباپور‌، معاون سواد آموزی ؛ اکبر محمدیان کارشناس واگذاری‌ها و آموزش‌های داوطلبانه‌؛ مهران برنجی‌زاده‌، رئیس اداره دوره‌های سوادآموزی و لیلا بابائی‌، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جلسه تبیین برنامه‌های سوادآموزی در سال 1401 و استقرار سوادآموزی کارآمد برگزار شد.

نسرین باباپور‌، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبیین برنامه‌های سال 1401 در حوزه سوادآموزی‌، فرصت‌سازی و فرصت‌آفرینی در راستای توسعه عدالت آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به منظور استقرار سوادآموزی کارآمد را از مهمترین وظایف مسئولین سوادآموزی برشمرد‌.

باباپور در ادامه با توجه به آثار مثبت بازدیدهای میدانی از مسئولین و ناظرین آموزشی خواست تا با حضور در کلاس‌ها عملکرد آموزش‌دهندگان را مورد بررسی قرار دهند و در اجرای کیفی جشنواره استانی درس‌پژوهی ویژه آموزش دهندگان برنامه‌ریزی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار