نایب رئیس شورای شهر تهران:

در شأن ملت ایران نیست که اتومبیل‌های بی‌کیفیت داشته باشند

تهران (پانا) - نائب رئیس شورای شهر تهران گفت پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدوم شدن هموطنان را فراهم می‌کند و این در شأن ملت نیست که اتومبیل‌های بی‌کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
در شأن ملت ایران نیست که اتومبیل‌های بی‌کیفیت داشته باشند

پرویز سروری در ابتدای جلسه شصت و یکم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با تبریک روز قدس که روز تبلور مقاومت در جهان اسلام و بشریت است، اظهار کرد:‌ چند سالی بود که به علت کرونا راهپیمایی قدس انجام نمی‌شد و امسال این امکان فراهم شده که این راهپیمایی برگزار شود. اینکه روز قدس را امام در آخرین روز جمعه ماه رمضان اعلام کردند پیام روشنی داشت چرا که مقاومت و عبور از سختی‌ها راه رسیدن به پیروزی است.

سروری گفت: البته امام می‌توانست یک روز بهاری را روز قدس در نظر بگیرد اما یک روز سخت و در پایان رمضان که نیروها تحلیل رفته در نظر گفت تا مردم این پیام را دریافت کنند که قدس بدون پذیرش سختی‌ها و عبور از سختی‌ها پیروز نخواهد شد و امروزه روز قدس به یکی از دغدغه‌های مهم متجاوزین صهیونیستی تبدیل شده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اخلاص و باورهای الهی که در وجود امام تجلی کرد باعث شد چشم‌انداز روشنی را برای ملت فلسطین رقم بزند و انشالله ملت ما یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین اعلام خواهند کرد.

سروری با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل نیز گفت: رسیدن به ارتقا ایمنی قطعا باید با استانداردسازی راه‌ها و‌ وسایل نقلیه شکل بگیرد. پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدوم شدن هموطنان ما را فراهم می‌کند و این در شأن ملت نیست که اتومبیل‌های بی‌کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند که باید کیفیت خودروها ارتقا یابد و مرگ یک نفر هم ضایعه بزرگی است انشالله این موضوع مدنظر همه عزیزان قرار گیرد.

سروری با اشاره به توقع شورای شهر از شهرداری گفت: در تهران توقعی که شورای شهر از شهرداری دارد این است که با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اصلاح و بهبود کیفیت معابر زمینه‌های رسیدن به یک استاندارد قابل قبول را فراهم کند.

وی ادامه داد: همینکه براساس گزارش پلیس راهور اعلام شد نسبت به سال گذشته کاهش مرگ و میر و مصدومان را داشتیم نشان می‌دهد اصلاح معابر و تقویت فرهنگ عبور و مرور راه حل‌های مناسبی است که شورا و شهرداری بر آن تاکید خواهند کرد. بنابراین باید به سمتی برویم که مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم و این جز توسعه وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار