شور و اشتیاق دانش‌آموزان روزه‌دار در مدرسه

فلارد (پانا) - با حضوری شدن مدارس از ابتدای سال جدید و آغاز ماه مبارک رمضان دانش‌آموزان روزه اولی اشتیاق زیادی به روزه‌داری و پیگیری مسائل آموزشی نشان می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شور و اشتیاق دانش‌آموزان روزه‌دار در مدرسه

تعداد زیادی از دانش‌آموزانی که به مدرسه رفتند روزه اولی بودند و با شوق زیادی پا به این مکان آموزشی و تربیتی گذاشتند. همزمانی حضور در مدرسه و روزه‌داری در ماه مبارک رمضان، شور و شوق دانش‌آموزان را دو چندان کرد.

میثم لایقی دانش آموز پایه نهم مدرسه امیر کبیر شهرستان فلارد در استان چهارمحال وبختیاری به پانا گفت: «با وجود اینکه روزه داری برایم کمی دشوار است، اما در این ایام مبارک لذت خودش را کنار همکلاسی هایم دارد و ارزش تحمل کردن دارد، برای همین دلیل موفق شدم هم روزه ام را بگیرم و هم درس هایم را بخوانم.»

وی ادامه داد: «از بازگشایی حضوری مدارس خیلی خوشحال هستم چون هیچ چیزی جایگزین آموزش حضوری نمی شود و در کلاس حضوری درس هایم را بهتر یاد می‌گیرم. همچنین می توانم دوستانم را ببینم و به صورت حضوری با هم در ارتباط باشیم، خدا را شاکرم که دوباره در کنار دوستان و معلمان عزیزم در مدرسه هستم.»

لایقی در ادامه گفت: «حس خیلی خوبی دارم که همزمان به عبادت خدا و یادگیری علم می آیم.»

رضا یکی دیگر از دانش آموزان این مدرسه هم ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی مدارس و همزمانی روزه داری می گوید: قرار گرفتن در جمع هم کلاسی های روزه دار، انگیزه من را به روزه داری افزایش داده است و من احساس می کنم در جمع دوستان و در فضای تربیتی مدرسه بهتر می توان اعمال دینی را پیگیری کرد.

خبرنگار دانش آموز:مسعود ویسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار