انتشار 3 فصلنامه از گروه مجلات رشد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه‌های «رشد آموزش شیمی»؛ «رشد آموزش خانواده» و «رشد آموزش علوم زمین» منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
انتشار 3 فصلنامه  از گروه مجلات رشد

فصلنامه‌‌های تخصصی رشد شیمی و رشد علوم زمین از گروه مجلات علوم پایه و فنی و فصلنامه رشد آموزش خانواده از مجلات گروه علوم انسانی به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

در یکصد و سی‌وسومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد شیمی مطالبی در حوزه شیمی و برنامه درسی، شیمی در بستر تاریخ، آموزش شیمی در جهان امروز، شیمی ـ صنعت و زندگی، همراه با معلمان، شیمی و پژوهش، آموزش با آزمایش و تازه‌‌های شیمی منتشر شده است.

«رشد آموزش خانواده»

همچنین در دوازدهمین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی «رشد آموزش خانواده» برای خانواده‌ها که نگاهی ویژه به برنامه درسی مدارس دارد، مطالبی در حوزه مهارت‌های روانشناختی، برنامه‌درسی ملی، مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های سلامت و بهداشت و مهارت‌های تربیت دینی منتشر شده است.

«رشد آموزش علوم زمین»

در یازدهمین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی «رشد آموزش علوم زمین» مطالبی در حوزه پدیده‌های زیست‌محیطی، نجوم، زمین و سلامت، جدیدترین اخبار حوزه زمین‌شناسی، معرفی رشته‌های نوین زمین‌شناسی، گزارش و گفت‌وگو منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار