شهردار ملارد خبر داد:

طرح هر ماه، یک محله، یک مسجد در مسجد صاحب الزمان (عج) ملارد برگزار شد

ملارد(پانا) - شهردار ملارد از اجرای طرح هر ماه،یک محله، یک مسجد با هدف ارتباط بی واسطه و نزدیک با مردم و اطلاع از مشکلات و مطالبات آنها در بازدیدهای میدانی از محلات شهر و رصد نواقص و کاستی های خدمات شهری و عمرانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح هر ماه، یک محله، یک مسجد در مسجد صاحب الزمان (عج) ملارد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد؛ اولین برنامه از طرح «هر ماه یک محله یک مسجد» در مسجد صاحب‌الزمان(عج) با حضور مسئولین شهری برگزار شد.

محمد بهمنی، شهردار ملارد در این دیدار اظهار کرد: حضور مدیریت شهری در بین شهروندان و ارتباط بی‌واسطه و نزدیک با مردم و اطلاع از مشکلات و مطالبات آنها در بازدیدهای میدانی از محلات شهر و رصد نواقص و کاستی‌های خدمات شهری و عمرانی، تاثیر بسزایی در تسریع پیگیری مسئولین در حل و فصل و رسیدگی به این مطالبات دارد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات درخور و سازنده‌ای که شهرداری برای سال جدید در نظر گرفته، احداث گرمخانه در زمینی به مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع جهت ساماندهی و اسکان بی‌خانمان‌ها، کارتن‌خواب‌ها و معتادین متجاهر سطح شهر و نیز تعبیه سوئیت‌هایی برای اسکان موقت همشهریانی است که مشکل اسکان موقت دارند.

بهمنی افزود: شهر ملارد، با وجود جمعیت زیادی که دارد، شهری کم‌برخوردار است و زیرساخت‌های لازم را ندارد، بنابراین مدیران شهری برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی، نیازمند مساعدت و همراهی شهروندان عزیز ملاردی هستند تا از این وادی با کاسته شدن از هزینه‌های اضافی، خدمات شهری، عمرانی و فضای سبزی بهتر و مطلوب‌تری را ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار