در یک بیانیه سه زبانه؛

کمیسیون ملی آیسسکو اقدام تروریستی کابل و شهادت دانش‌آموزان افغانستانی را محکوم کرد

تهران (پانا) - کمیسیون ملی آیسسکو در محکومیت اقدام تروریستی ۳۰ فروردین در کابل و شهادت تعدادی از دانش‌آموزان مظلوم افغانستانی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون ملی آیسسکو اقدام تروریستی کابل و شهادت دانش‌آموزان افغانستانی را محکوم کرد

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه 3 زبانه کمیسیون ملی آیسسکو در ذیل وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اقدام تروریستی ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در کابل و شهادت تعدادی از دانش آموزان مظلوم افغانستانی در ایام ماه رمضان:

جریان آمریکایی و استعماری تکفیر و افراط و التقاط برای پمپاژ اسلام هراسی در جهان این بار واهمه خود از دانش و دانایی و تعلیم و تربیت را نمایش داد و با به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و نوجوانان افغانستانی بزرگترین هدف انفجارات خود را مدارس بعنوان پایگاه دانایی در برابر جهل و نوجوانان بعنوان آینده سازان قرارداد.

دشمنان وحدت بدانند از هر شهیدی لاله ای می روید برای بیداری ملت ها و اقدامات تروریستی آنها، تنفر مردم را از اربابان آمریکایی و سلفی و ارتجاعی آنها چندبرابر میکند.

کمیسیون ملی آیسسکو در ذیل وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی در مدارس کابل و شهادت تعدادی از دانش آموزان مظلوم سنی و شیعه افغانستانی را در ایام ماه رمضان محکوم میکند و آن را توطئه ای دیگر برای اسلام هراسی و تفرقه و عقب انداختگی کشورهای منطقه و ایجاد موج مهاجرت هزاره ها و کوچاندن و خروج آنها از افغانستان میداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار