فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند، بخش رودهن:

امنیت اجتماعی وآسودگی‌ خاطر از جان و مال در شهرها حق شهروندان است

رودهن (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند، در پی دستگیری سارقان موبایل در رودهن، تامین امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی‌خاطر از جان و مال برای شهروندان را وظیفه نیروی انتظامی و حق شهروندان معرفی کرد که کاملا در انجام آن تعهد و مسئولیت در مقابل مردم دارند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امنیت اجتماعی وآسودگی‌ خاطر از جان و مال در شهرها حق شهروندان است

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان دماوند، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند درباره دستگیری دو نفر موبایل‌قاپ حرفه‌ای با کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان و در بخش رودهن، گفت: در پی گزارش سرقت موبایل‌ توسط دو نفر جوان موتورسوار در محدوده شهر رودهن ماموران فرماندهی انتظامی بخش رودهن برای بررسی موضوع وارد عمل شد و بررسی شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اظهارات مال‌باختگان و اقدامات فنی و کارشناسی، سارقان را که دارای سابقه هستند، شناسایی شدند و هویت‌شان مشخص شد. تیم رسیدگی‌کننده این پرونده پس از یک سری تحقیقات میدانی، محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی اقدام به دستگیری کردیم و در بازرسی از مخفیگاه‌شان اموال مسروقه نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی با مواجهه ادله و مستندات کشف شده به پنج فقره موبایل قاپی در سطح شهر رودهن اعتراف کردند و در نهایت روانه زندان شدند.

وی در پایان اذعان کرد: نیروی انتظامی حافظ جان و مال شهروندان است که در این زمینه کوتاهی و سهل‌انگاری نمی‌کند در واقع تمام نیروهای ما در سطح شهرستان به صورت تمام وقت آماده خدمت‌رسانی و تامین امنیت اجتماعی در سطح شهرستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار