استاندار تهران:

ضرورت توجه شورای آموزش و پرورش به رشد و توسعه تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - استاندار تهران عنوان کرد شورای آموزش و پرورش می‌بایست به رشد و توسعه تعلیم و تربیت دراستان کمک کند و مباحث مهم و راهبردی آموزش و پرورش در آن مطرح و تصمیم‌گیری لازم در جهت منافع آموزش و پرورش اتخاذ شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه شورای آموزش و پرورش به رشد و توسعه تعلیم و تربیت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محسن منصوری، در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران، با حضور روسای آموزش و پرورش استان و سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به وجود نیروهای مستعد و توانمند در شهرستان‌های استان تهران گفت: وجود این ظرفیت انسانی، وظیفه مسئولان و خدمتگزاران مردم را در این استان سنگین کرده است.

استاندارتهران، افزود: شورای آموزش و پرورش می‌بایست به رشد و توسعه تعلیم و تربیت در استان کمک کند و مباحث مهم و راهبردی آموزش و پرورش در آن مطرح و تصمیم‌گیری لازم در جهت منافع آموزش و پرورش اتخاذ شود.

وی، بر اهمیت فضاسازی شهری و رسانه‌ای در هفته معلم در راستای تکریم مقام معلم و فرهنگ‌سازی جایگاه والای این قشر اثرگذار در جامعه تاکید کرد.

منصوری، همچنین بر مولدسازی اموال آموزش و پرورش در راستای بهره‌وری و تقویت اقتصاد این نهاد، اشاره و با فروش اموال مازاد بر نیاز آموزش و پرورش به شرط تبدیل به احسن و با رعایت قوانین و تشریفات قانونی موافقت کرد.

این مقام مسئول، در خصوص تامین هزینه‌های سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس استثنایی، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش توان پرداخت هزینه حمل و نقل توسط اولیاء دانش‌آموزان، فرمانداران مناطق موظف به پیگیری تامین این هزینه‌ها با مساعدت و همکاری نهادهای شهری و شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف همچون خیرین نیک اندیش هستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به رشد بالای جمعیت دانش‌آموزی در استان، بیان کرد: در راستای بهبود سرانه و کاهش تراکم دانش آموزی در مدارس استان، اعتباری معادل دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با زمان تحقق دوساله، توسط هیئتدولت مصوب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار