پیام امیر سرلشکر موسوی بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش؛

ارتشِ امروز هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ می‌دهد

عمق راهبردی دشمن در دسترس تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی است/ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش معنویت‌محور دنیاست

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتشِ امروز هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ می‌دهد

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلیِ ابنِ اَبیطالِب وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

رمضان ماه ضیافت الهی و درگاه معراج بندگان صدیق خداوند به مقام رضوان حضرت حق تعالی است، باب گشوده رحمت الهی، لذت عبادت و ایثار، حلاوت مهرورزی به هم نوعان و نگاه فرامادی و اخروی به رفتار و منش انسانی، این ماه سراسر سعادت را مشحون رایحه رضوان کرده است. بندگان مخلص خدا در این ماه آسمانی، کردار علوی و کرامت حسنی را می‌آموزند، مسیر معراج را طلب می‌کنند و به لطف الهی، قدر می‌یابند. آرزوی تعالی طاعات و عبادات مقبولِ هم‌رزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد امت حزب الله را در این ماه مبارک و ایام پرقدر و فضیلت دارم.

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، و تقارن این سالگرد با قرارگاه عبادت و اخلاص، برای آنان‌که در صفوف به هم پیوسته مشتاقان شهادت و ایثار حضور یافته‌اند، کارنامه مجاهدت‌ها و حماسه‌های ناب فرزندان ایثارگر امت در ارتش، این شجره طیبه را تداعی می‌کند. از شهید خلبان والامقام محمد نوژه که افطار روزه مبارکش در ایام و لیالی قدر به شربت شهادت گشوده شد تا دلدادگانی که در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمدند و این خلعت فاخر را در رمضان المبارک به تن کردند؛ نشان مبارک ارتش و آیه پر فضیلت «وَ إنَّ جُندَنا لَهُمُ الغالِبون» را بر سینه داشتند و در شمار ارتش حزب الله، مرتبت فاخر سربازی ارتش یافته بودند.

فرزندان ملت در ارتش جمهوی اسلامی ایران تحت هدایت امامین انقلاب، ارتش قدرتمند را در تراز ارتش انقلابی، معنویت‌محور، ولایی و مردمی ارتقا دادند، امنیت مرزها را با خون پاک رزمندگان و ایثار خانواده معظمشان تأمین کرده و همواره امنیت خاطر شریف ملت را در دستور کار خود قرار دادند.

هر جا که نیاز به حضور و پشتیبانی از ملت عزیز در دشواری‌ها و رخدادهای طبیعی بوده، ارتش در خط مقدم و به‌موقع به یاری مردم آمده و نشان داده که ارتشی تک‌بعدی و نیروی نظامی صرف نیست و به معنای واقعی کلمه، شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشانده و با تمام وجود در خدمت مردم نجیب و نستوه بوده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش معنویت‌محور دنیاست که اقتدار و سیادت خود را در پای‌بندی به سیره بزرگان دین و عمل به تکلیف سربازی و جانبازی ملت بزرگ ایران یافته است‌. افزایش توان نظامی ارتش، به‌روزآوری‌ راهکنش‌ها و شیوه‌های نبرد متناسب با جنگ‌های نوین و آمادگی رویارویی با هر تهدیدی، ارتش و مجموعه مقتدر نیروهای مسلح را تبدیل به بازوی اقتدار نظام و جمهوری اسلامی را لنگر ثبات منطقه کرده است.

اهریمن روان‌پریش و یاوه‌گو بداند عمق راهبردی دشمن در دسترس تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی است و هر گونه اقدام علیه ایران، هزینه‌ای گزاف برایشان به دنبال خواهد داشت.

ارتشِ امروز، با تجربه گهر بار دیروز، نبرد واقعی را در هر شرایط جغرافیایی آموخته و آزموده‌ و هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

با اتکا به قدرت لایزال الهی و اعتماد کامل به توانمندی و باورهای اعتقادی همرزمانم و تشکر خالصانه از مجاهدت و ایثار این عزیزان و خانواده صبور و معظمشان‌، و قدردانی از ملت فهیم ایران که همواره پشتیبان صدیق ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا و امت حزب الله معروض می‌دارم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت قانونی خود، آماده ایثار جان در راه اعتلای نام ایران سربلند اسلامی و ملتی به بزرگی تاریخ به فرماندهی نایب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضرت امام خامنه‌ای عزیز است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار