توسعه و تعمیم ورزش در روستاها موجب اعتلا، ، شکوفایی استعدادها و توانایی روستاییان می‌شود

بوشهر(پانا) - مشاور فرماندار و مسئول بانوان بوشهر گفت توسعه و تعمیم ورزش در روستا موجب اعتلا ، شکوفایی استعداد‌ها و رشد توانایی‌های قشرهای مختلف جامعه روستایی به ویژه نسل جوان می‌شود .

کد مطلب: ۱۲۷۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و تعمیم ورزش در روستاها موجب اعتلا، ، شکوفایی استعدادها و توانایی روستاییان می‌شود

زهرا عرفان در نشست با دهیار روستای احمدی و اعضای شورای اسلامی روستا اظهار کرد: توسعه و تعمیم ورزش در روستا موجب اعتلا ، شکوفایی استعداد ها و رشد توانایی های قشرهای مختلف جامعه روستایی به ویژه نسل جوان می شود .

مشاور فرماندار و مسئول بانوان بوشهر افزود : فراهم نمودن زمینه ها و تمهید های لازم برای تقویت مشارکت داوطلبی قشرهای روستایی در فعالیت های ورزشی ، سبب ارتقا سطح دانش و مهارتهای ورزشی آنان می گردد .

عرفان تاکید کرد : اجرای طرح ها و برنامه های مناسب ورزشی یکی از ابزارهای موثر برای شناساندن اهمیت و جایگاه ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در سطح روستا ، بخش ، شهرستان و استان بشمار می آید . بنابراین با بها دادن به اینگونه طرح ها ، برنامه ها و هماهنگی های لازم در خصوص فعالیت های تربیت بدنی و تفریح های سالم در مناطق روستایی مردم از مواهب سلامت بیشتر بهره مند می‌شوند .

فریبرز بیات دهیار روستای احمدی با ابراز امیدواری از حمایت ظرفیت های حاضر در روستای احمدی گفت : با توجه به اهمیت ترغیب و تشویق مردم در روستا به فعالیت های ارزشمند ورزشی تلاش می شود افزایش نشاط در جامعه به طرق مختلف دنبال شود .

عبدالحسین صادقی سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر گفت : مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری با نام جام پرچم با کمک فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و هیئت های ورزشی ،ورزش همگانی و انجمن مینی فوتبال فدراسیون در سراسر کشور برگزار خواهد شد . بنابرین با همکاری دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها ، هیئت ورزش روستایی جام پرچم را برگزار می کند تا بتوانیم در بین این مسابقه ها ، بازیکنان مستعد با کیفیت بالا شناسایی کرده زمینه ارتقا آنها را در سطوح گوناگون مهیا کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار