نشست هم اندیشی خبرنگاران پانا در حاجی آباد برگزار شد

هرمزگان(پانا)- نشست هم اندیشی خبرنگاران پانا در حاجی آباد با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی خبرنگاران پانا در حاجی آباد برگزار شد

ابوذر جهانگیری معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش حاجی آباد در این نشست گفت: خبرنگاران پانا می توانند به عنوان خبرنگاران توانمند یک خبرگزاری مهم کشوری نقش ایفا کنند.

وی همچنین اضافه کرد: خبرگزاری پانا فرصت مناسبی را فراهم می کند تا دانش آموزان علاقه مند به خبرنگاری استعدادهای خود را نشان دهند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در ادامه به نقش اطلاع رسانی در مدارس اشاره کرد و گفت: خبرنگاران پانا می توانند بهترین رابطین خبری مدارس و ادارات باشند.

جهانگیری همچنین به اهمیت عناصر خبری در تنظیم اخبار اشاره کرد و گفت: توجه به موضوعات مهمی چون صحت، دقت و سرعت نیز باید در خبر رسانی لحاظ شود.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در جلسه تاکید کرد: شما برای نگارش خبر به مطالعه بیشتر نیاز دارید و بایستی با مطالعات فراوان و دقت در اخبار رسانه های مکتوب، به نحوه نگارش خبر توجه کنید.

این مسئول در پایان به نحوه سازماندهی خبرنگاران پانا اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر دانش آموزان به تشکیلات خبرنگاری این سازمان شد.

گفتنی است، این نشست به همت سازمان دانش آموزی شهرستان حاجی آباد و همکاری زهرا داوری مسئول این سازمان و نماینده خبرگزاری پانا در حاجی آباد برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطیما مسعودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار