رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری:

دانشگاه فرهنگیان هیئت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جلسه مشترک با مدیران معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت این دانشگاه به عنوان هیات اندیشه‌ورز آموزش و پرورش می‌تواند شرایط مناسب‌تری را برای تعلیم وتربیت کشور فراهم کند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان هیئت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش است

ایوب ابراهیمی در جلسه مشترک با غلامعلی منتظر رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری با ارائه گزارشی از وضعیت تعداد هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: توجه به هیئت علمی از مباحث مهم و اولویت دار دانشگاه است.

وی رصد مداوم وضعیت آموزش مجازی دانشگاه در دوره ی کرونا توسط حوزه نظارت را از مهم ترین اقدامات بیان کرد.

در ادامه منتظر دانشگاه فرهنگیان را مرکز توسعه و تحول وزارت آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: این دانشگاه سهم به سزایی در تربیت معلمان دارد، بر این اساس توجه به دانشگاه فرهنگیان را به دلیل داشتن ماموریت خاص در تربیت نیروی انسانی آموزش وپرورش ضروری است.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه حد واسط وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش وپرورش است و نقش مهمی برای تعامل بین دو وزارتخانه ایفا می‌کند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند ایده‌های بسیاری را برای آموزش وپرورش خلق کند، خاطر نشان کرد: این دانشگاه به عنوان هیات اندیشه ‌ورز آموزش و پرورش می تواند شرایط مناسب تری را برای تعلیم وتربیت کشور فراهم کند.

در پایان حاضران به همگرایی، ارتقا و غنای بیشتر روابط و ضرورت افزایش تعامل و هم فکری بین معاونت نظارت دانشگاه فرهنگیان و مرکز نظارت وزارت علوم تاکید کردند.

گفتنی است در این نشست همچنین مدیران سه حوزه، دفترنظارت، ارزیابی ؛ بالندگی حرفه ­ای و مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان به تشریح فعالیت‌های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار