مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان

1432 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس به وسایل سرمایشی استاندارد هزینه شده است

زاهدان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت از سال 1396 تا پایان 1400 برای توزیع و نصب تجهیزات سرمایشی استاندارد در مدارس استان بالغ بر هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
1432 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس به وسایل سرمایشی استاندارد هزینه شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، میثم لکزایی اظهار کرد: موضوع استانداردسازی و جایگزین کردن تجهیزات سرمایشی با جدیت هرچه تمام تر در دستور کار این اداره کل بوده و خواهد بود و از این حیث در سال‌های اخیر اتفاق مبارک و کم نظیری در مقایسه با سنوات گذشته صورت پذیرفته است.
وی افزود: در همین راستا و با هدف بهره مندی دانش آموزان از تجهیزات استاندارد در برنامه ای پنج ساله و با تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز، تعداد ۷۵۷۴ دستگاه اسپیلت و کولر گازی، ۹۲۳۵ پنکه دیواری و ۱۱۶۶ کولر آبی با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال برای جامعه آماری دانش آموزان تحت پوشش به تعداد ۳۹۲ هزار و ۳۶۴ نفر در بین مدارس و کلاس‌های درس استان توزیع، نصب و بهره‌برداری شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز این مهم از اولویت های کاری مجموعه خواهد بود و این فرآیند تا تحقق کامل هدف موردنظر ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار