قاسم بیانی:

جهاد تبیین، یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ جهاد تبیین را یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین، یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

جلسه شورای پرورشی با حضور قاسم بیانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴، محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن شورا برگزار شد.

قاسم بیانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در راستای اجرای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان به ویژه دانش آموزان هستند که به عنوان محور تحقق نظام مقدس اسلامی هستند و فرصت ارزشمندی برای ایران به شمار می روند.

وی در ادامه گفت: بخش های متنوعی در دسترس دانش آموزان و اولیا قرار گرفته اعم از مشاوره، واحد فرهنگی هنری، تربیت بدنی، سازمان دانش آموزی و مواردی از این قبیل تا دانش‌آموزان، با نشاط و موفق و سالم در جامعه حضور پیدا کنند.

بیانی گفت: اگر یک قدم را با صد نفر برداری بهتر از آن است که صد قدم را با یک نفر برداری. در واقع این جمله، تأکیدی بر مشورت انسان ها با یکدیگر است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد هنر گفت: «می توان با کارهای هنری لطیف و عمیق، اهل بیت عصمت را به عنوان الگوهای عملی به ملت های تشنه معرفی کنیم.»

وی تأکید کرد: ما در دولتی خدمت می کنیم که برنامه هایی اعم از سند تحول بنیادین و دیگری بیانیه گام دوم انقلاب برای آموزش و پرورش تدوین کرده است. سند تحول بنیادین از جهت خود، مطالبات مقام معظم رهبری و مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، دارای اهمیت است.

بیانی خاطرنشان کرد: بر خود لازم می دانیم صداقت، صمیمیت و صراحت را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و اعمال نیک را پیش قدم انجام دهیم و افراد زیادی را با خود همراه کنیم. چرا که هرکاری با مشورت و همکاری و تعاون اتفاق بیفتد نتیجه بهتری خواهد داشت.

بیانی در پایان از تلاش های همه دوایر حوزه پرورشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در حوزه پرورشی از هیچ گونه حمایتی دست بردار نیستیم و از پرورش دانش آموزان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار