دورهمی قرآنی کودکان و نوجوانان قمی در منزل شهید معماریان

قم(پانا)- جمعی از کودکان و نوجوانان با حضور در محفل قرآنی منزل شهید معماریان از شهدای قم در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دورهمی قرآنی کودکان و نوجوانان قمی در منزل شهید معماریان

محفل قرآنی و جزء خوانی قرآن کریم، در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 15 تا 16 در منزل نوجوان شهید محمد معماریان در بلوار امین قم برگزار می شود.
این محفل نورانی در ششمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور والدین شهید، جمعی از کودکان و نوجوانان دانش آموز قرآنی به همراه والدین شان و نیز تعدادی از معلمان و اساتید و قاریان قرآن همراه بود و طی آن، «فخرالدین علیزاده» از مربیان قرآنی به اجرای برنامه های شاد ویژه دانش آموزان پرداخت.
بسیجی شهید محمد معماریان سال 1365 هنگامی که 16 ساله بود، در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید. کتاب«تنها گریه کن» خاطرات «اشرف السادات منتظری» مادر این شهید والامقام است که توسط رهبر معظم انقلاب تقریظ و مدتی پیش به صورت کشوری رونمایی شد.
روایت رویای مادر شهید و شفا یافتن وی از نکات برجسته مرتبط به شهید معماریان و خانواده معظم وی است. این خانواده در طول سال پذیرای میهمانان زیادی از سراسر کشور هستند که به شوق درک قدمگاه شهید و دریافت متبرکات، به منزل شهید معماریان مراجعه می نمایند.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار