استقبال دانش آموزان از بازگشایی رسمی مدارس مطلوب است

ارومیه(پانا)-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طبق اطلاعات و بازدیدهای میدانی انجام شده استقبال دانش آموزان از بازگشایی رسمی مدارس مطلوب است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان از بازگشایی رسمی مدارس مطلوب است

میرصادق جامعی روز پنجشنبه در آیین معارفه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در ایام کرونابه این نتیجه دست یافتیم که آموزش حضوری بر تمام انواع آموزشها ارجحیت دارد و امروز این شکاف تحصیلی و آموزشی ایجاد شده در اثر شیوع کرونا باید جبران شود تا عقب ماندگیها کاهش یابد.

وی بیان کرد: کرونا در 2 سال گذشته آموزش را تحت تاثیر خود قرار داده است و آموزش حضوری تعطیل بوده است هرچند که در این ایام با کارهای آموزشی متنوعی چون تولید محتوای دیجیتال آموزشی و بسته های مکتوب اجازه داده نشده آموزش تعطیل شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با قدردانی از حضور دانش آموزان در مدارس بیان کرد: استقبال دانش آموزان از کلاسهای حضوری بسیار عالی بوده و جای خوشحالی است که آنان با انگیزه و نشاط در کلاسها حاضر می شوند.

جامعی ادامه داد: پیگیری می شود تا دانش آموزان به روال طبیعی با حضور 100 درصدی از آموزشهای حضوری بهره مند شوند و بتوانیم از این یکماه باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.

وی اضافه کرد: از همکاران نیز تقاضامندیم با برخوردهای ملایم و ملاطفت در دانش آموزان شور و شوق حضور در مدرسه را ایجاد کنند.

جامعی اضافه کرد: برای این عقب ماندگی تحصیلی نیز برای ایام تابستان برنامه ریزیهای ویژه ای خواهیم داشت تا دانش اموزان را به شرایط قبل کرونا هدایت کنیم و خلاقیت و برنامه ریزی لازمه این امر است.

وی با تاکید برتوسعه و ترویج آموزشهای مهارتی بیان کرد: نظام آموزشی این روزها در مسیر توسعه آموزشهای مهارتی و توسعه و تجهیز پژوهشسراها و مراکز شبانه روزی حرکت می کند و ما نیز در بخش آموزش باید در این زمینه کوشاتر از قبل قدم برداریم و روحیه پرسشگری را در دانش آموزان ایجاد کنیم.

در این آیین از خدمات میرصادق جامعی به عنوان سرپرست پیشین این معاونت قدردانی و افشین سنایی به عنوان معاون آموزش متوسطه استان معارفه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار