استاندار اردبیل:

ظرفیت‌های عمده کشاورزی شهرستان انگوت شناسایی شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل بر شناسایی ظرفیت‌های عمده و خاص کشاورزی و باغداری شهرستان انگوت تاکید کرد و گفت با شناسایی این محصولات باارزش می‌توان در قالب برنامه توسعه شهرستان برای ایجاد مزارع و باغات دارای محصولات باارزش برنامه‌ریزی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت‌های عمده کشاورزی شهرستان انگوت شناسایی شود

به گزارش استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان انگوت افزود: ایجاد باغات و افزایش تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان از جمله برنامه های پیشرفت بوده و پیگیری می شود.

وی آبگیری سد عمارت، اجرای خط انتقال سد تازه کند و اجرای تصفیه خانه دا از جمله نیازهای این شهرستان عنوان کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط و تلاش برای تامین منابع شد.

استاندار اردبیل با اشاره به تدوین برنامه پیشرفت شهرستان‌های استان، هدف از برگزاری جلسات پیگیری اجرای این برنامه در شهرستان‌ها را رفع موانع احتمالی برای عملیاتی‌شدن دانست.

عاملی با اشاره به نیاز شهرستان انگوت برای مساعدت بیشتر در خصوص راه‌اندازی نمایندگی‌های دستگاه‌های اجرایی پیگیری این مهم را ضروری دانست.

وی اجرای راه، تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده نهضت ملی مسکن و تجهیز ساختمان‌های اداری را از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده ابن شهرستان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار