سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

حضوری شدن آموزش، افت تحصیلی دانش‌آموزان را جبران می‌کند

شهرکرد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، گفت حضوری شدن آموزش در کلاس‌های درس، افت تحصیلی دانش‌آموزان را جبران می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حضوری شدن آموزش، افت تحصیلی دانش‌آموزان را جبران می‌کند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری، سرپرست آموزش‌وپرورش استان با اشاره به بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، گفت: براساس ارزیابی و بررسی کارشناسان، حضور دانش‌آموزان و کادر آموزشی در مدارس استان مطلوب است و افزون بر ۹۰ درصد دانش‌آموزان استان در مدارس حضور دارند و درصد کمی از دانش‌آموزان که در مدارس حاضر نشده‌اند، به دلیل مسافرت و داشتن گواهی پزشکی است.

افشین امیریان اظهار کرد: با همکاری دانش‌آموزان، کادر آموزشی و همچنین اولیای دانش‌آموزان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان حضور دانش‌آموزان در مدارس برای برگزاری کلاس‌های درس حضوری استمرار خواهد یافت.

امیریان به افت تحصیلی دانش‌آموزان در زمان آموزش مجازی و همچنین بروز مشکلات و آسیب‌های روحی، روانی، گسترش استفاده از فضای مجازی در بین دانش‌آموزان و چاقی و کم تحرکی به عنوان مهمترین مشکلات آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: با حضوری شدن کلاهاس درس افت تحصیلی دانش‌آموزان نیز جبران خواهد شد.

به گفته وی، هم‌اکنون ۹۵ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این استان دُز نخست واکسن کرونا و ۸۵ درصد دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

امیریان افزود: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان با همکاری مرکز بهداشت کارشناسان مرکز بهداشت استان و همچنین اداره کل آموزش و پرورش و نواحی و مناطق ۱۷ گانه به صورت دوره‌ای، از مدارس بازرسی و نظارت انجام می‌دهند و در صورت بروز تخلف و یا کاستی در حوزه رعایت دستورالعمل بهداشتی، نکات به مدیران مدارس و مسوولان آموزش و پرورش گوشزد خواهد شد.

شایان ذکر است در سال تحصیلی جاری ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در یک‌هزار و ۹۰۰ فضای آموزشی در چهارمحال‌و‌بختیاری مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار