خنیفر خبر داد

آغاز آموزش‌های حضوری دانشجومعلمان سراسر کشور

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، از آغاز آموزش‌های حضوری دانشجومعلمان در مراکز آموزشی این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز آموزش‌های حضوری دانشجومعلمان سراسر کشور

همزمان با آغاز ازسرگیری آموزش‌های حضوری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دانشجو‌معلمان این دانشگاه نیز همچون دیگر دانشجویان سراسر کشور با حضور در کلاس‌های درس روحی دیگر به کالبد دانشگاه بخشیدند.

حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر حفظ سلامت دانشجو‌معلمان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی جامعه فرهیخته این دانشگاه، تصریح کرد: به منظور تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین مدیریت‌های استانی این دانشگاه با تمهید همه امکانات و تجمیع ظرفیت‌های لازم طی ماه‌های گذشته با برنامه‌ای منسجم و متناسب با وضعیت و شرایط موجود و همچنین عزمی جزم در صدد تحقق اهداف و ماموریت‌های محوله این دانشگاه در راستای تربیت دانشجو معلمانی در تراز نظام انقلاب اسلامی هستند.

این مقام مسؤول، با اشاره به بازدیدهای کارشناسی شده مسؤولان دانشگاه و گزارش‌های دریافتی از پردیس‌های استانی، خاطر نشان کرد: مراکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور با آمادگی لازم و مهیاکردن همه امکانات، شرایطی مطلوب را برای تحصیل و آموزش حضوری دانشجو‌معلمان فراهم آورده‌اند.

خنیفر، در پایان با قدردانی از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات موثر مدیریت‌های امور پردیس‌ها، روسای پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور و همچنین تلاش برای حفظ سلامت دانشجو‌معلمان، اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی این دانشگاه به عنوان مهم‌ترین اولویت دانشگاه فرهنگیان، ابراز امیدواری کرد: حضور دانشجو معلمان در کلاس‌های درس و همکاری بیش از پیش این عزیزان با مسؤولان دانشگاه، حافظ سلامت و تضمین کننده اعتلای کیفیت علمی یاددهی، یادگیری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار