پیام تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت آغاز آموزش‌های حضوری در مدارس

تهران(پانا) - علیرضا کریمیان به مناسبت آغاز آموزش های حضوری در مدارس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت آغاز آموزش‌های حضوری در مدارس

متن این پیام به شرح ذیل است:

"ن والقلم و مایسطرون"

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور "اندیشه" و "تفکر" آراست و او را امانت دار این ودیعه الهی دانست.

با سلام و درود به فرهنگیان و معلمان فرهیخته شهر تهران، سنگر بانان نظام تعلیم و تربیت پایتخت ام القرای جهان اسلام، بار دیگر فصل روشن دانایی از راه رسید و این بار صحیفه نورانی معرفت با سر انگشت تکاپو در طلیعه بهاری نو در نظام تعلیم و تربیت و هم زمان با بهار قرآن و آغاز ماه مبارک رمضان، ورق خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی یک میلیون و یکصد و شصت هزار دانش آموز آینده ساز این مرز و بوم آغوش گشود. همانگونه که بهار نویدبخش حیات مجدد طبیعت است، حضور دانش آموزان در مدارس نیز، نویدبخش آغاز پویایی، نشاط و خلاقیت در جامعه می باشد که این امر جز با زحمات شما افسران سپاه پیشرفت کشور و ناجیان عرصه علم و دانش میسور نمی باشد.

این جانب ضمن عرض تبریک آغاز آموزش های حضوری مدارس، به تمامی شهروندان شریف، اولیای محترم و فرهنگیان معزز، از همراهی و همدلی شورانگیز تمامی همراهان و همکاران به خصوص دانش آموزان عزیز که با حضور و شادی وصف انگیز خویش برای ادامه موثر آموزش ها، روند تعلیم و تربیت را به شکلی دیگر آغاز نموده اند تشکر نموده و امیدوارم تا این سرمایه عظیم انسانی و آینده ساز برای اجرای هرچه بهتر، برنامه ها و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در کنار معلمان معزز و والدین فرهیخته خویش موفق و کامیاب باشند.

علیرضا کریمیان

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار