آثار ۷ عضو فعال خانه عکاسان جوان در مسابقه بین‌المللی عکاسی در آلمان

تهران (پانا) - آثار 7 عضو فعال خانه عکاسان جوان، مورد پذیرش گروه داوری بیست و سومین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی German International Photocup 2022 در کشورآلمان قرار گرفت .

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آثار ۷ عضو فعال خانه عکاسان جوان در مسابقه بین‌المللی عکاسی در آلمان

به گزارش روابط عمومی خانه عکاسان جوان، در این دوره از مسابقه که در چهار بخش رنگی، تک‌رنگ، طبیعت و مسافرتی برگزار می‌شود 19 عکس از 7 عکاس ایرانی عضو این خانه به اسامی علیرضا عطاریانی (5 عکس)، سیدجلیل حسینی زهرایی (3 عکس)، داود یاراحمدی (3 عکس)، قدیر وقاری (2 عکس)، شرمین نصیری (2 عکس)، معصومه کریمی (2 عکس) و زهرا عطاریانی (2 عکس) در بخش کودکان زیر 12 سال موردپذیرش مسابقه و نمایشگاه قرار گرفت.

رسول اولیازاده مدیر خانه عکاسان جوان در این‌ باره گفت: عکس‌های پذیرفته‌شده در این نمایشگاه که جزو معتبرترین مسابقه‌های پنج ستاره جهانی و دارای درجه کیفیت A از اتحادیه عکاسان حرفه‌ای اروپا است، علاوه بر شهر فیلدراشتات به‌طور هم‌زمان در چهار شهر بادن، هسن، نیدرزاخسن و نوردهایم برگزار می‌شود. از میان 23 هزار و 911 عکس دریافتی از 2 هزار و 971 عکاس از 119 کشور جهان، تعداد 775 عکس از 265 عکاس از 72 کشور در بخش بزرگسال و کودکان به نمایشگاه راه یافت.

خانه عکاسان جوان در تهران نیز با 33 عکاس حاضر در طی سال‌های 2018، 2019، 2020، 2021 و سال جاری در 5 سال متوالی جزو کلوپ‌های برتر این دوره از مسابقه قرار گرفت.

برگزاری این رقابت بین‌المللی، برای بیست و سومین سال متوالی توسط فدراسیون عکاسی آلمان DVF، گروه عکاسی D.PIXX با نظارت اتحادیه جهانی عکاسی GPU و انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار