اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا

باید درهای ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران باز شود

پرسپولیس باید مراقب ضد حمله‌ها و ضربات ایستگاهی هوادار باشد/ باید به حامد لک کمک کرد تا به روزهای خوب برگردد

تهران (پانا) - سرمربی تیم امید پرسپولیس معتقد است این علت اصلی بدون تماشاگر بودن بازی امروز پرسپولیس و هوادار، مشکلات درونی است که وجود دارد و مربوط به پرسپولیس نیست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
باید درهای ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران باز شود

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا درباره تقابل امروز تیم‌‌های پرسپولیس و هوادار تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: «در بازی رفت اتفاقات خوبی رخ نداد، پرسپولیس گل بدی خورد و برای بازگشت به بازی اذیت شد. هوادار تیمی است که اولین تجربه حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و فوتبال بسته‌ای ارائه می‌کند اما روی ضد حملات خوب کار می‌کند و روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد چنانچه در بازی رفت هم دیدیم که از روی نقطه کرنر به پرسپولیس گل زدند. بچه‌ها با توجه به شناختی که از این تیم دارند باید مراقب باشند تا اتفاقات بازی رفت تکرار نشود. در مجموع هوادار را تیمی می‌بینیم که دونده است و مقابل تیم‌های بزرگ هم مردانه فوتبال بازی کرده‌اند.»

وی ادامه داد: «هر چند هوادار تیم خوبی است اما نباید فراموش کرد که پرسپولیس هم شکل خوبی پیدا کرده است و در دربی هم شرایط فنی خوبی از تیم دیدیم و نمایش خوبی داشت. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم و بازی‌ها را ببریم و منتظر بمانیم که استقلال امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس با برتری در بازی‌های باقی مانده قهرمان شود.»

حلالی درباره احتمال از دست دادن امتیاز توسط استقلال تهران با توجه به بازی‌های سخت پیش‌روی این تیم، گفت: «هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست و به روز خود تیم مربوط است که چطور تیم آماده شود. یک زمانی می‌بینید شما آماده نیستند، تیم حریف ضعیف شده یا شما خوب تمرین نکرده‌اید. همه این اتفاقات در فوتبال جهان وجود دارد.»

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به بدون تماشاگر بودن دیدار امروز این تیم در ورزشگاه پاس قوامین گفت: «واقعا ما نمی‌فهمیم وقتی مدارس و دانشگاه‌ها هم حضوری شدند، علت بدون تماشاگر بودن یک دیدار فوتبال چیست؟ البته فکر می‌کنم علت تصمیم شورای تامین برای بدون تماشاگر بودن بازی این است که ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) در سطح شهر تهران قرار دارد اما به نظرم اینکه بدون تماشاگر برگزار شود تصمیم درستی نبوده است. می‌توانستند این بازی را با تعداد محدودی تماشاگر برگزار کنند تا بتوانند امنیت بازی را تامین کنند، کما اینکه قبلا هم در ورزشگاه دستگری بازی‌ها پرتماشاگری برگزار شده و مشکلی به وجود نیامده است. این مشکلاتی است که درون خودشان است، یک بازی با تماشاگر است و یک بازی بدون تماشاگر؛ این مشکلاتی است که در فوتبال ایران وجود دارد. به نظرم باید از این به بعد ورزشگاه‌ها را باز کنند و هر کس واکسن زده بتواند در ورزشگاه حضور داشته باشد و بازی را تماشا کند.»

سرمربی تیم امید پرسپولیس در پایان درباره افت حامد لک و حاشیه‌هایی که این گلر داشته و منجر به کنار گذاشته شدن او از تمرین توسط یحیی گل محمدی شده است؛ گفت: «نه تنها در مورد حامد لک بلکه بصورت کلی درباره فوتبال ایران این نکته وجود دارد که نفر دومی وجود ندارد که هم سطح گلر اول تیم بوده و با او رقابت کند. اینطور شده که حتی در برخی باشگاه‌ها گلری که جذب می‌شود برای حضور در تیم شرط می‌گذارد که گلر بزرگی جز خودش در تیم حضور نداشته باشد. ما تا زمانی که نفر دوم و سوم قوی نداشته باشیم و حس رقابت وجود نداشته باشد، شاهد پیشرفت بازیکن نخواهیم بود و بازیکن انگیزه خود را از دست خواهد داد و برای هر فوتبالیستی این مشکل ممکن است رخ دهد. حامد لک هم جزء سرمایه‌های فوتبال ایران است و نباید با دو گل بد تمام مشکلات تیم روی او ریخته شود. باید او از نظر روحی و روانی ریکاوری شود، نباید فراموش کرد که او با چه شرایطی به پرسپولیس آمد. حالا شاید طی این دو ماه اخیر تمرکز خوبی نداشته و یا نفر دومی که پشت سرش بود اینقدر خوب نیست که حس رقابت را ایجاد کند. حامد گلر پرسپولیس است و باید برای بازگشت به او کمک کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار