رضا قاسمیان:

فرهنگیان برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان همت مضاعف داشته باشند

اردبیل(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل گفت با شروع دوباره آموزش حضوری، فرهنگیان استان باید برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان همت مضاعف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان همت مضاعف داشته باشند

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل در آیین آغاز آموزش حضوری در مدارس این استان که بصورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی دخترانه عزیز محسنی ناحیه یک برگزار شد، اظهار کرد: در مدت دو سالی که آموزش بصورت حضوری در مدارس به نوعی متوقف شد و معلمان با ایثار و فداکاری آموزش را بصورت غیرحضوری ادامه دادند، شاهد افت تحصیلی دانش‌آموزان استان بودیم.

وی مدرسه را محلی برای تمرین اجتماعی شدن دانش‌آموزان دانست و ادامه داد: حضور در کلاس‌های درس کنار همسالان موجب تکمیل شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود.

معاون استاندار اردبیل خطاب به دانش‌آموزان گفت: حفظ سلامتی بهترین قدرشناسی برای پدر و مادر و همچنین معلمان است پس تلاش کنید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به نحو احسن رعایت کنید.

کلام‌الله صفری ،سرپرست آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که آموزش بعد از ۲ سال به حالت عادی بازگشت و دانش‌آموزان با حضور خود در مدارس شور و نشاط آفریدند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی معلمان در دوران کرونا خاطرنشان کرد: معلمان در دوران کرونا ایثارگرانه اجازه ندادند فرآیند آموزش و پرورش دانش‌آموزان تعطیل شود و چه بسا در این راه به بیماری کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار