تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سید نوید موسوی در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر گفت هرگز گمان نکنید کسانیکه در راه خدا کشته شدند، مرده محسوب می‌شوند، بلکه آنان زنده هستند و نزد پروردگار عالم روزی دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر پاک و مطهر  شهید سید نوید موسوی  در بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین تشییع پیکر پاک شهید سید نوید موسوی مأمور وظیفه نیروی انتظامی که 9 فروردین در مقابله با سارق شرور و مسلح در دیلم به شهادت رسید با استناد به آیات قرآن کریم جایگاه شهادت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: هرگز گمان نکنید کسانیکه در راه خدا کشته شدند، مرده محسوب می‌شوند، بلکه آنان زنده هستند و نزد پروردگار عالم روزی دریافت می‌کنند.

وی جلسات پایانی سال گذشته در شورای تأمین را متمرکز بر تقویت برقراری امنیت پایدار در استان دانست و بیان کرد: برقراری امنیت پایدار و اساسی در استان برای پذیرش میلیون‌ها مهمان و مسافران نوروزی از مصوبات شورای تأمین استان بود که این مأموریت مهم بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شد.

استاندار بوشهر، محور نظم و امنیت و امور مربوط به آسایش و آرامش و جان مسافران را نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در این راستا بیشترین بار مسئولیت در ایام تعطیلات نوروزی برای امنیت و آرامش مسافران و مهمانان برای این فرماندهی تعریف و تعیین شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در 15 روز گذشته فرماندهی انتظامی استان بوشهر و یگان‌های تابعه آن با تمام توان در میدان حضور داشتند خاطر نشان کرد: در این زمینه سایر نیروهای مسلح به امنیت استان و مسافران نهایت تلاش و همکاری کردند.

وی با اشاره به همکاری و تلاش نیروی پلیس با تمام توان شامل یگان‌های مختلف انتظامی حتی مرزبانی جمهوری اسلامی برای تقویت امنیت پایدار خاطر نشان کرد: در این زمینه در همه جاده‌ها، سواحل و مکان‌های پر جمعیت، پلیس با تمام اقتدار حضور دارد و سپری شدن عید نوروز خوب در استان حاصل زحمات و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی و برنامه‌ریزی و تلاش همه دست‌اندرکاران سفر نوروزی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: خون‌بها امنیت پایدار و آسایش استان این شد که امروز شاهد تشییع پیکر پاک و مطهر آن هستیم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه نیروهای مسلح و پلیس جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت با هیچ کسی سر سازش و مماشات ندارند گفت: امروز نیروهای مسلح شامل سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی در مقابل تمام تهدیدات داخلی و خارجی با تمام توان ایستاده‌اند و دشمنان را سر جای خودشان نشانده‌اند.

وی تأکید کرد: اراده ما در برقراری امنیت پایدار کشور، مردم، نظام و توسعه انقلاب اسلامی با تقدیم این شهدا از جمله شهید موسوی استوار و مصمم‌تر خواهد بود.

استاندار بوشهر، خون شهدا را سبب گشایش راه ملت و نظام اسلامی، در کشور، منطقه و جهان دانست و خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی خودش را در حوزه‌های مختلف، در منطقه و دنیا گسترش و توسعه داده است.

محمدی‌زاده با تسلیت و تبریک شهادت شهید سید نوید موسوی گفت: این شهید والامقام منشا خدمات، اقدامات موثر در تأمین امنیت استان بوشهر و مسافران بود که امیدوارم خداوند این شهید را با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، شهید سلیمانی و شهدای که برای دفاع از این انقلاب و ایران اسلامی جان خودشان فدا کردند محشور گرداند و خداوند به خانواده شهید موسوی صبر و اجر عنایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار